دانلود رایگان

ساخت وبلاگ

شلف چيست؟

شلف ديواري يکي از المان هاي زيبا و قديمي براي به کار بردن در طراحي و دکوراسيون داخلي است. اگر به دنبال پر کردن فضاي ديوارهاي خالي هستيد و علاقه اي به آويختن تابلو نداريد، شلف ديواري گزينه بسيار مناسبي استظاهر اولين قفسه ها را به يوناني ها و هلندي ها نسبت مي دهند. در واقع، کلمه “stellage” خود ريشه هلندي دارد و در هلند به عنوان “تا کردن چيزي” ترجمه شده است. تصور اينکه زماني قفسه ها و کشوها براي يک فرد  وجود نداشته باشد،دشوار است. با توجه به اينکه امروزه هيچ انبار، مغازه و حتي فضاي داخلي خانه بدون قفسه نيست.

اعتقاد بر اين است که اولين قفسه در قرن 18 توسط برخي ملوانان مبتکر اختراع شد. او خودش ساده ترين شلف چوبي ديواري  را براي نگهداري يک کشتي دوربرد ساخت تا محموله را با خيال راحت و فشرده تر در آن قرار دهد. با اين حال، اينها فقط شايعه هستند، اما تاريخ مستلزم حقايق است و حقايق نياز به تأييد دارند.

تاريخچه ساخت اولين شلف

اولين ثبت اختراع رسمي جهان براي شلف چوبي (US18702 A) به تاريخ 24 نوامبر 1857 و متعلق به آقاي J.H. است فيليپس او نام اختراع خود را «قفسه پنير» گذاشت که همانطور که از نامش پيداست براي نگهداري و رسيدن پنير در انبار خودش بود. من نمي دانم که آيا فيليپس در آن زمان مشکوک بود که يافته هاي طراحي او واقعاً چقدر فاصله دارد؟

پيشرفت بعدي در تاريخ طراحي شلف چوبي به درستي ظاهر پالت ها در نظر گرفته مي شود. برخي معتقدند که قفسه هاي پالت در سال 1935 ظاهر شدند، برخي ديگر معتقدند که اين اتفاق در طول جنگ جهاني دوم رخ داده است. با اين حال، به طور رسمي اولين حق ثبت اختراع شناخته شده براي چنين طرحي در سال 1951 به S. Saul Jr. اعطا شد. او بود که نمونه اوليه يک قفسه پالت جهاني را اختراع کرد که به شما امکان مي داد ارتفاع مورد نظر را انتخاب کنيد و تعداد مورد نياز را تنظيم کنيد. از بخش ها، که به نوبه خود امکان تطبيق چنين طرحي را با اندازه و نيازهاي هر انبار فراهم مي کند.

 در نهايت، سومين نقطه عطف انقلابي در تاريخ توسعه قفسه‌بندي، ظهور طراحي قفسه‌بندي‌هاي عميق يا به قول آنها – قفسه‌بندي ورودي بود. حق ثبت اختراع متعلق به مخترع T.J. Finlayson بوده و قدمت آن به 9 جولاي 1968 برمي گردد. ويژگي به اصطلاح قفسه هاي عميق اين است که براي استکرها (لودرها) طراحي شده اند و به شما امکان مي دهند تا 80? از مساحت مفيد انبار را استفاده کنيد. آنها براي قرار دادن بلوک کالاها و در جاهايي که هزينه ذخيره سازي بسيار بالا است: در اتاق هاي سرد، فريزرها و غيره ضروري هستند.

قفسه فلزي مدرن: چه چيزي تغيير کرده است

امروزه شلف چوبي ديواري ديگر ساده و ابتدايي نيست. اينها خلاقيت هاي کامل طراح هستند که زيبايي و کاربردي را به اتاق اضافه مي کنند. اما در توسعه اسکيس طراحان و معماران هنوز از هدف تجهيزات دفع مي شوند.

قفسه هاي انبار براي نگهداري مواد و کالاها در انبارهاي مجهز طراحي شده اند. آنها به خصوص قوي، جادار و مقاوم در برابر سايش و پارگي هستند. از نظر طراحي، مهم است که قفسه ها بتوانند بارهاي سنگين را تحمل کنند.،سيستم هاي قفسه بندي نمايشگاهي يا فروش با بيشترين تنوع و پيچيدگي سازه ها مشخص مي شوند. آنها براي نمايش اقلام مختلف در مغازه ها، نمايشگاه ها، موزه ها و غيره طراحي شده اند.،سازه هاي اداري براي ذخيره اسناد استفاده مي شود، اما همچنين مي تواند براي قرار دادن فشرده اقلام کوچک، تجهيزات مختلف اداري و ماشين آلات استفاده شود.

شلف چوبي ديواري منحصراً براي ذخيره سازي منظم اسناد استفاده مي شود.، از قفسه هاي خانگي در خانه استفاده مي شود و اغلب جنبه تزئيني دارد. در آنها هر چيزي را مي چينند مانند: کتاب، گلدان، سوغاتي، جوايز، تزئينات، وسايل خانه، ابزار… و حتي تراريوم قرار مي دهند. شما مي توانيد آنها را نه تنها در آپارتمان ها، بلکه در گاراژها، در خانه هاي تابستاني نيز ببينيد.، قفسه بندي مدرن مي تواند قفسه هاي جهاني و باري، سيار و قفسه اي باشد. آنها ديگر فقط قفسه هاي استاندارد نيستند و فقط براي نمايش کالاها طراحي شده اند. اين يک ابزار بازاريابي است ،فقط لوگوي شرکت را روي آنها اضافه کنيد و رنگ‌هاي مناسب را انتخاب کنيد، جزئيات و طراحي داخلي زيبايي است که به استفاده منطقي از متر مربع کمک مي‌کند.

 

اولين بار شلف ديواري در چه جاهايي نصب شد؟

شلف هاي ديواري اولين بار براي آشپزخانه ها در نظر گرفته شدند. استفاده از طبقات چوبي براي جاي دادن ظروف و وسايل در آشپزخانه هاي قديمي يک موضوع جا افتاده بود و در بيشتر آشپزخانه ها ديده مي شد. بيرون از آشپزخانه ها شلف هاي ديواري به طاقچه بالاي شومينه ها در اتاق ها و پذيرايي محدود بودند.

هر چه زمان مي گذشت استفاده از شلف ها به صورت ديواري بيشتر مي شد. تا اينکه امروزه شلف هاي ديواري بيشتر براي تزيين مورد استفاده قرار مي گيرند. البته کاربرد آنها فقط براي زيبايي نيست و براي قرار دادن بسياري از وسايل نيز مي توان از آنها استفاده کرد.

شلف ها در چه جاهايي از خانه کاربرد دارند؟

از شلف ها مي توان در جاي جاي خانه استفاده کرد. اتاق ها، آشپزخانه، پذيرايي، هال، حمام و دستشويي از مکان هايي هستند که در آنها مي توان از شلف ديواري بهره گرفت.

شلف ديواري در آشپزخانه

همانطور که در بالا تر گفته شد استفاده از شلف هاي ديواري در آشپزخانه ها از گذشته مرسوم بوده است. اين امر اکنون هم بسيار مورد توجه است. يکي از بزرگترين موارد استفاده از شلف ديواري را مي توان به استفاده آنها در آشپزخانه ها نسبت داد.

از اين المان دکوراتيو مي توان در بالاي کابينت ها و به جاي کابينت هاي بالايي استفاده کرد. از آنها مي توان در سوپري هاي بزرگ در آشپزخانه ها هم بهره برد. شلف ديواري در آشپزخانه در بالاي ظرفشويي، بالاي اجاق گاز و اطراف هود نمود زيبايي دارد و به صميميت فضا با به نمايش گذاشتن وسايل آشپزي، مي افزايد.

نوع ديگري از شلف وجود دارد که مورد استفاده آن تنها در آشپزخانه هاست. شلف ميله اي براي نگهداري کفگير، ملاقه و … مورد استفاده قرار مي گيرد که امروزه نگهداري گل هم به کاربري هاي آن اضافه شده است. اين مورد از ايجاد شلوغي آشپزخانه جلوگيري مي کند و ابزار پرکاربرد را در دسترس قرار مي دهد.

شلف ديواري در هال و راهرو

يکي از فضاهايي که براي شلف ديواري بسيار پرکاربرد و زيباست، هال و راهروها هستند. راهروهاي منتهي به اتاق ها و راهروي ورودي خانه از مناطقي هستند که نسبت به ساير فضاها استفاده از شلف ديواري براي آنها زيباتر و به جا تر است. با نصب شلف ديواري مي توان ديوار يکدست و خالي راهرو و هال را پر کرد.

روي شلف را هم مي توانيد از اکسسوري، کتاب، تابلو، آينه، گل و… پر کنيد. اگر در راهروي ورودي از شلف استفاده مي کنيد، استفاده از آينه و جاکليدي هم در کنارش کاربرد آن را بيشتر مي کند.

شلف در اتاق خواب ها

در اتاق خواب، از شلف براي تزيين به کار مي رود ولي جنبه کاربردي بسيار مطلوبي هم دارد. معمولا شلف را در ديوارهايي که در زير آن تخت خواب قرار دارد نصب مي کنند که بسيار جلوه خوبي ايجاد مي کند. ولي براي مناطق زلزله خيز مانند ايران گزينه مناسبي نيست و بهتر است در جايي که تخت خواب نباشد از شلف ديواري يا هر وسيله تزييني ديواري استفاده کرد.

 

در کنار پنجره، کنار در اتاق و اگر اتاق داراي دو پنجره است، بين دو پنجره محل هاي مناسبي براي نصب شلف ديواري هستند. به ويژه امروزه که اتاق خواب ها ابعاد کوچکتري دارند شلف ديواري گزينه اي است که مي توان از آن براي استفاده حداکثر از فضا استفاده کرد. از آنها در اتاق خواب به عنوان قفسه هايي براي کتاب ها و برخي از لوازم مي توان استفاده کرد.

شلف در اتاق مطالعه

در اتاق مطالعه شلف ديواري کاملا کاربردي و البته تزئيني نيز هست. مي توانيد به جاي کتابخانه از شلف ديواري براي نگهداري از کتاب ها استفاده کنيد. براي زيبا تر شدن اتاق مطالعه و يا  اتاق کار خود از گل، تنديس و… براي تزيين ديوارها و حداکثر استفاده از فضا مي توانيد به کار ببريد.

کاربرد شلف ديواري در پذيرايي

استفاده از شلف در اتاق پذيرايي يا ناهار خوري بسيار گسترده شده است. از شلف ديواري مي توان در اطراف تلويزيون و براي نگهداري اکسسوري يا دستگاه هاي پخش خانگي استفاده کرد. در کنج هايي که معمولا خالي و بدون کاربري هستند استفاده از شلف مي تواند ايده جالبي باشد. از اين طريق هم فضا را پر مي کند و هم مي تواند جايي براي نگهداري از اکسسوري ها باشد.

فضاي پشت مبل ها را مي توان با تابلو پر کرد ولي استفاده از شلف هم مي تواند جالب توجه باشد. استفاده هاي ديگر شلف ديواري را مي توان براي آينه ها و شمعدان يا آباژور دانست. اين کاربري براي خانه هاي کوچک که فضا براي استفاده از کنسول کافي نيست مي تواند بسيار مناسب باشد.

شلف در حمام و دستشويي

يکي از محل هايي که به تازگي در آنها از شلف استفاده مي شود حمام و دستشويي است. نصب شلف در کنار روشويي و دوش در حمام و دستشويي مي تواند کاربرد بسياري داشته باشد و به جنبه تزئيني آن نيز بپردازد. استفاده از شلف براي نگهداري حوله، دستمال کاغذي، صابون، عطر، خوشبو کننده هوا، عود و … از مواردي هستند که بر روي شلف ها در سرويس هاي بهداشتي ديده مي شود.

گاهي موارد هم روشويي رويِ يک شلف نصب مي شود که از ديگر راه هاي استفاده از شلف ديواري در سرويس هاي بهداشتي است. اين مورد بيشتر براي خانه هاي کوچک که عموما سرويس هاي بهداشتي کوچکتري دارند، به کار برده مي شود

مزاياي استفاده از شلف در آشپزخانه

با استفاده از شلف در آشپزخانه ي خود، خبري از بي نظمي و نا مرتبي نخواهد بود. شلف آشپزخانه همان چيزي است که براي آشپزخانه هاي کوچک و بزرگ کارايي فراواني دارد. براي مثال سهولت در پيدا کردن لوازم، به کارگرفتن فضاهاي بلااستفاده، هزينه ي کم، افزايش خلاقيت و زيبايي و… همه از مزاياي خريد شلف براي آشپزخانه مي باشند.

اگر اين قفسه هاي جذاب همراه با يک چيدمان زيبا نصب شوند، در هر سبکي از دکوراسيون کارايي خواهند داشت. برخي اين شلف ها را به صورت منظم و در کنار هم و برخي ديگر آن ها را نامنظم و دور از هم نصب مي کنند. مي توان گفت هر کدام از مدل هاي شلف آشپزخانه زيبايي خود را دارد.

شلف ها انواع متفاوتي دارند مثل شلف هاي ديواري ، زميني ، کنجي ، آويزشي ، کشويي و هزاران مدل متفاوت و زيبا. با کمي جستجو مي توانيد بسته به نياز خود از مدل و جنس مورد نظرتان بهترين را براي نظم دهي به آشپزخانه انتخاب کنيد. چون معمولا طراحي و اجراي اين باکس هاي زيبا نسبت به کارايي شان هزينه ي اندکي به همراه دارند.

بهترين مکان براي نصب شلف در آشپزخانه

  1. اطرف هود

از آنجايکه اجاق گاز و هود بيشترين کارايي را در آشپزخانه دارند، بهتر است تمام لوازم مورد نياز شما درآشپزي نزديکتان باشد. با نصب شلف و قفسه در اطراف هود مي توانيد ابزارهاي پخت و پز و شيشه هاي ادويه و حبوبات را در آن ها قرار دهيد.

 

  1. گوشه هاي بلاستفاده

معمولا در آشپزخانه ها قسمت هاي دنجي وجود دارد که نمي توان با کابينت آن ها را پوشاند. اين مناطق بهترين قسمت براي قرار دادن شلف در آشپزخانه هستند. اگر اين فضاها از بيرون ديده مي شوند مي توانيد با وسايل دکوراتيو و تزئيني به منزل خود نمايي جذاب بدهيد.

  1. در اطراف جزيره

اگر شما از طرفداران جزيره در آشپزخانه هستيد، مي توانيد با نصب شلف هاي آويزان بالاي آن، برخي لوازم خود را نظم دهي کنيد. خصوصا با گذاشتن لوازم مخصوص مهماني در اين شلف، به راحتي از مهمانان خود پذيرايي کنيد.

ولي اگر جزيره از يک طرف با ديوار يا کابينت بسته شده باشد به آن شبه جزيره مي گويند. اگر در آشپزخانه تان شبه جزيره وجود دارد، با نصب قفسه بر ديوار کناري، از مزاياي آن ها بهره مند شويد. اين قسمت مي تواند بهترين مکان براي قاب عکس، نقاشي و آثار هنري يا ليوان هاي تزئيني شما باشد.

  1. اطراف پنجره

هيچ کس نمي خواهد از نور طبيعي که پنجره ها به آشپزخانه هديه مي دهند محروم شود. شايد با نصب کابينت در اطراف پنجره اين اتفاق بيفتد. ولي اين شلف هاي معجزه آسا، هم کارايي کابينت ها را دارند و هم مانع رسيدن نور نمي شوند.

چند نکته کاربردي براي زيبايي بيشتر شلف ها

از يک رنگ خوب و قوي استفاده کنيد تا آشپزخانه ي شما پر انرژي شود. بهتر است رنگ هاي انتخابي شما از يک طيف رنگي انتخاب شوند و با هم هماهنگ باشند.ظروف سنگين و بزرگ را براي دسترسي راحت در پايين قفسه هاي آشپزخانه قرار داده و وسايل تزئيني و کوچک را بالاي شلف ها بگذاريد.سعي کنيد در نصب شلف در آشپزخانه تقارن و تعادل را رعايت کنيد. مثلا اگر قصد داريد در اطراف پنچره قفسه داشته باشيد بهتر است از هر دو سمت آن کمک بگيريد.

قيمت واقعي شلف چيست؟

قيمت واقعي شلف ها با توجه به نوع کاربرد، جنس و طراحي آن ها متفاوت است. بيشترين قيمت، براي چوب هاي با کيفيتي است، که با نقوش زيبايي بر روي ديوار خود نمايي مي کند و کمترين آن براي شلف هاي فلزي زيبا مي باشد.

قيمت هر نوع شلف چيست و چگونه تعيين مي شود؟ قيمت آن ها با توجه به کاربرد و زيبايي که دارند متفاوت است، و البته بايد در نظر داشت که شلف ها با قيمتي بسيار مقرون به صرفه تر از مصارفشان عرضه مي شوند.

اين کالا هاي با ارزش مي توانند به عنوان کادويي بي نظير در نظر گرفته شوند. هرگز از خريد اين وسايل کاربردي زيبا به خاطر قيمتشان چشم پوشي ننماييد. زيرا که کاربرد و زيبايي آن ها با هيچ وسيله اي ديگر قابل قياس نيست.

 

https://www.behance.net/ashariya120

https://laibafinch4.livejoual.com/profile/

https://coub.com/laibafinch4

https://www.twitch.tv/laibafinch4

https://www.openstreetmap.org/user/LaibaFinch4

https://www.tripadvisor.com/Profile/527ashar

https://www.4shared.com/u/vldEv_aF/LaibaFinch4.html

https://www.indiegogo.com/individuals/30144634

https://www.mixcloud.com/LaibaFinch4/

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem5 بازدید : 189 تاريخ : جمعه 27 آبان 1401 ساعت: 10:37

قاب عکس چيست؟

قاب عکس به فضايي گفته مي شود که عکس داخل آن قرار مي گيرد. روي آن طلق يا شيشه قرار مي گيرد تا از عکس محافظت شود. معمولا برخي از آدم ها از قاب عکس به عنوان تزئين خانه و يا محل کار خود استفاده مي کنند.همانطور که مي دانيم طيف وسيعي از انواع قاب عکس ها در اندازه هاي مختلف در دسترس است. برخي از آنها مانند قابهاي چوبي، قابهاي سياه و سفيد و قابهاي فلزي بسيار پر طرفدار هستند. اين قابها ميتوانند به هر اثر هنري، قدرت و زيبايي ببخشند.

 

نکاتي براي انتخاب قاب عکس

 

  1. به جاي اينکه عکس را با قاب منطبق کنيد، تلاش کنيد که تناليته کلي عکس با قاب عکس هارموني داشته باشد.
  2. براي هنرهاي ساده و طبيعي يک قاب عکس روشن انتخاب کنيد. همچنين به ياد داشته باشيد که براي تصاوير رسمي و شيک از قابهاي تيره استفاده کنيد.
  3. قاب را متناسب با دکوراسيون فعلي اتاق انتخاب کنيد. اين موضوع، نسبت به هماهنگي عکس و قاب اهميت زيادي دارد پس قاب عکسي را انتخاب کنيد که دکوراسيون فعلي اتاقتان را کامل ميکند.

 

  1. دقت کنيد که رنگ قاب عکس، به رنگ ديوار شباهت نداشته باشد. در غير اينصورت برجستگي و زيبايي اثر هنري نشان داده نمي شود .
  2. رنگ غالب تصوير نبايد شبيه رنگ قاب باشد. در صورت تشابه اين دو، قاب بيشتر از عکس خود را نشان مي دهد و عکس به چشم نمي آيد.

 

کاربرد قاب عکس

قاب عکس ها کاربرد زياد و متفاوتي دارند . يکي از اين کاربردها قرار دادن عکس هاي خانوادگي در قاب است. قاب عکس هايي که سايز متوسطي دارند براي عکس هايي با سايز متوسط کاربرد دارند اصولا جنس اين سايز قاب ها فلزي است.

بعضي قاب عکس ها فانتزي هستند و قاب عکس خالي هم به آن ها گفته ميشود . اصولا عکس داخل اين قاب ها تم رنگي خاصي دارد يا حتي از يک گل ساده نيز استفاده مي شود . رنگ اين قابها معمولا سفيد است و براي ديزاين کردن فضاهاي خالي به کار برده مي شود.

قاب عکس هايي باسايز کوچک اصولا در اتاق کودکان و يا روي ميز يادگاري کاربرد دارد. فروشگاه قاب و نقاشي توليدکننده و پخش کننده انواع قاب عکس وپروفيلها و نيز ابزار و پروفيلهاي دکوراتيو در سطح کشور مي باشد.

نکات مهم براي خريد قاب عکس

 

 

اگر قصد خريد قاب عکس داريد حتماً به نکات زير توجه داشته تا بهترين انتخاب را داشته باشيد.

 

فريم قاب عکس

 اولين و مهم‌ترين نکته‌اي که هنگام خريد بايد به آن توجه داشته باشيد، فريم قاب عکس است. فريم يا سايز قاب عکس با توجه به عکس‌هاي موردنظر تعيين مي‌شود. شما مي‌توانيد قاب عکس را براي عکس‌هايي در همان اندازه و يا اندازه کوچک‌تر استفاده کنيد. البته اگر سايز قاب از سايز عکس موردنظر بيشتر باشد، بهتر است قاب عکس داراي پاسپارتو باشد تا نماي زيبايي ايجاد کند.

 

جنس قاب عکس

 

نکته بعدي که براي خريد بايد در نظر بگيريد، جنس قاب است. همان‌طور که گفته شد قاب عکس‌ها در جنس‌هاي مختلف چوبي، فلزي، پي وي سي و ... توليد مي‌شوند. جنس قاب معمولاً بر اساس سليقه شما انتخاب مي‌شود، اما مي‌توانيد بر اساس نوع عکس نيز براي انتخاب تصميم بگيريد.

 

قيمت قاب عکس

 

قيمت قاب عکس بسته به جنس کار، اندازه و جايي که از آن تهيه مي‌کنيد متغير است و از زير 100 هزار تومان تا يک ميليون و بيشتر، مي‌تواند متنوع باشد. براي مثال قيمت قاب ساده بدون پاسپارتو ( سايز 10 در 15 ) در لابراتوار چاپ نورقائم 59 هزار تومان است.

 

چيدمان قاب عکس

همانطور که قبل‌تر هم اشاره کرديم، يک روش جذاب براي نمايش عکس‌ها، استفاده از قاب‌هاي کوچک با چيدمان درست و اصولي استچند نمونه از چيدمان‌هاي پرطرفدار را با هم بررسي مي‌کنيم:

?چيدمان متقارن: در اين روش اصولا از يک قاب در وسط، و تعداد برابر قاب در طرفين استفاده مي‌شود. بايد توجه داشته باشيد که ابعاد قاب عکس‌هاي متقابل برابر باشد.

?چيدمان شبکه‌اي: اين چيدمان کاملا منظم و ساده است و مي‌تواند در تعداد ?، ?، ?تايي و … اجرا شود.

?. چيدمان پلکاني: اين روش همان‌طور که از نامش پيداست براي نصب قاب در راه پله‌ها کاربرد دارد و به صورت شيب‌دار در راستاي جهت پله‌ها چيده مي‌شود.

?. چيدمان ترکيبي: در چيدمان ترکيبي نيازي نيست ابعاد و محل نصب قاب‌ها برابر باشد. اما توجه داشته باشيد که تناسب و هماهنگي را رعايت کنيد و وزن بصري در قسمت‌هاي مختلف مشابه باشد.

کمي بحث دکوراسيون خانه را کنار بگذاريم و به کاربرد فوق‌العاده قاب عکس براي هديه اشاره کنيم. هديه درواقع نمادي از توجه و علاقه شما به شخص مقابلتان است. براي اين‌که نهايت توجه خود به دوست، خانواده يا همسرتان را نشان دهيد بهترين کار تهيه يک هديه خاص است. هديه‌اي که از کادوهاي دم‌دستي فاصله بگيرد و فکر شده باشد. در اين صورت مطمئنا حس بهتري به عزيزانتان منتقل مي‌کنيد.

 

يکي از هداياي جذاب قاب کردن لحظه‌اي خاطره‌انگيز است. مي‌توانيد عکسي از روزهاي شيرين عزيزانتان را چاپ و قاب کنيد تا علاوه بر کادويي جذاب، يک حس خوب هميشگي به او تقديم کنيد. حسي که با هر بار تماشاي قاب زنده مي‌شود. براي انتخاب عکس مي‌توانيد از موارد زير استفاده کنيد:

 

عکس هاي دوران کودکي

عکس هاي دوران مدرسه و جشن فارغ التحصيلي

سفرهاي به يادماندني

عکس‌هاي عاشقانه، نامزدي و ازدواج

عکس‌هاي دست‌جمعي خانوادگي

عکس جشن تولدها

موفقيت‌هاي فردي

عکس‌هاي دونفره

و

براي خريد قاب عکس علاوه بر ظاهر آن لازم است به کيفيت هم توجه شود. هيچ کس دلش نمي‌خواهد قاب عکسش با چند بار استفاده کج شود يا بشکند!

جنس قاب: همانطور که اشاره کرديم جنس قاب عکس مي‌تواند چوب، پلاستيک، رزين، pvc و … باشد. قاب عکس هاي pvc نسل جديد قاب‌هاست که نه مشکل جذب رطوبت و خوردگي چوب را دارد و نه شکنندگي رزين را. از طرفي ظاهر شکيل و تميزتري نسبت به مدل‌هاي پلاستيکي دارد.

لايه محافظ عکس: براي ماندگاري بيشتر عکس، و حفاظت آن از گرد و غبار و آلودگي‌هاي محيط حتما قابي با لايه محافظ استفاده کنيد. اکثر قاب‌ها لايه شيشه‌اي و شفاف روي عکس دارند.

ابعاد: قبل از خريد قاب عکس حتما ابعاد آن را نيز چک کنيد. همان‌طور که مي‌دانيد استاندارد چاپ عکس ابعاد ويژه‌اي دارد و اگر قاب شما با ابعاد عکستان تناسب نداشته باشد مجبور به بريدن عکس مي‌شويد.

شايد فکر کنيد خريدن يک قاب با تمام اين ويژگي‌ها دردسر ساز است. اما خوشبختانه با امکان خريد آنلاين قاب عکس، شما مي‌توانيد با شفافيت، تمام ويژگي‌هاي محصول را بررسي کنيد و قاب عکس خود را تنها با چند کليک سفارش دهيد.

 

انواع قاب عکس بر اساس سبک و متريال آن ها

در انتخاب قاب عکس , بايد به 2 نکته مهم و اساسي توجه کرد :

به وجود آوردن تناسب ميان قاب عکس و تصويري که در آن گذاشته مي شود .در نظر گرفتن مدل ، اندازه و رنگ قاب متناسب با طراحي داخلي محيطي که قاب عکس در آن  گذاشته مي شود .در ادامه با قاب نقاشي همراه باشيد تا شما را با انواع قاب عکس و موارد استفاده از آن‌ها آشنا کند .

انواع قاب عکس بر اساس کاربرد

در حالت کلي قاب عکس ها را به 2 دسته تقسيم بندي مي کنند :

  1. قاب عکس روميزي

از قاب عکس رو ميزي براي قرار دادن تصوير عزيزانتان روي کنسول يا ميز کارتان, مي توانيد استفاده کنيد تا هميشه حضورشان را در کنار خود حس کنيد .اين نوع از قاب عکس ها معمولاً در نمايش خاطرات مربوط به موضوعات خانوادگي و دوستانه همچون مسافرت ، مراسم و جشن‌ ها کاربرد دارند .

  1. قاب عکس ديواري

يک تابلو ديواري که به عنوان قاب عکس ديواري شناخته شده ، مي تواند در هر قسمتي ار منزل شما روي ديوار قرار بگيرد .اين نوع قاب عکس براي فريم بندي عکس هاي بزرگ خانوادگي ، مناظر عکاسي شده يا هر قطعه ارزشمندي که با آن قصد داريد ديوار را تزئين کنيد ، کاربرد دارد .

 

انواع قاب عکس بر اساس سبک

قاب عکس ها را برا اساس سبک به 4 دسته تقسيم مي کنند و انواع مختلف قاب بر اساس طرح، رنگ و ضخامت‌ در اين گروه‌ها قرار مي گيرند .قاب عکس مدرن , قاب عکس فانتزي  ,  قاب عکس سنتي و کلاسيک قاب عکس زينتي (سلطنتي)

 

قاب عکس‌ مدرن

قاب عکس مدرن خصوصياتي ساده و مينيمال دارد که در ساختار آن خبري که به سبک مدرن يا مينيمال است مورد استفاده قرار دهيد، از پيچيدگي‌هاي طراحي نيست. سعي کنيد اين نوع قاب عکس ها را در فضايي  قاب عکس هاي مدرن معمولاً با ضخامت و عمق کم ساخته مي شوندد تا راحت‌تر در محيط  طراحي با ساير المان‌ هاي دکوراتيو موجود در فضا هماهنگ شود  .

 

قاب عکس فانتزي

با شکل و شمايل خاص و فانتزي معمولاً با پيچيدگي‌هاي هندسي همراه آن , ساخته مي شوند . طراحي قاب عکس هاي فانتزي به نحوي است که استفاده از آن‌ها در هر سبک دکوراسيون، مشکل ايجاد مي کند . اگر قصد انتخاب و خريد اين مدل از قاب عکس ها را داريد قبل از هر چيز ديگري به ساير المان‌ هاي دکوراتيو که قرار است در کنار آن بگذاريد دقت کنيد .

 

قاب عکس سنتي و کلاسيک

هنر  ساخت و توليد قاب عکس سنتي ما ايرانيان حرف اول را در دنيا مي‌زند .هنر خاتم کاري روي قاب با تلفيق قلم زني ، نقاشي و غيره يک قاب عکس سنتي ايراني را به به وجود مي آورد .اين نوع قاب عکس در هر فضايي به شدت جلب توجه مي کند. عليرغم زيبايي و جلب توجه اين نوع قاب عکس ها ,استفاده از آن در هر سبکي توصيه نمي شود. زيرا اين هنرِ تلفيقيِ زيبا امکان دارد ريتم دکوراسيون شما را به هم بزند .

فريم هاي کلاسيک در فريم بندي تابلو فرش ها و نقاشي هاي رنگ روغن  مورد استفاده قرار مي گيرد.تابلوهاي توليد شده با اين نوع قاب عکس ها در دکوراسيون کلاسيک کاربرد فراواني دارد .

 

قاب عکس زينتي (سلطنتي)

قاب عکس زينتي يا سلطنتي نوعي از قاب عکس است که معمولاً با فلزات گران بها مثل طلا و نقره توليد مي‌شود . اين قاب عکس ها با توجه به نوع مواد اوليه مصرفي در ساخت آن‌ها , وزن زيادي دارند. قاب عکس هاي زينتي به شکل دست ساز توسط استادان ماهر و خبره توليد ميشوند و با توجه به ارزش هنري اين قاب عکس ها، در نگهداري و نمايش قطعات هنري خاص و ارزشمند مورد استفاده قرار مي گيرند .

قاب عکس چگونه باعث زيبايي محيط مي شود ؟

يکي از بهترين راه ها براي زيبا سازي ديوارهاي خالي، استفاده و تصاوير داخل قاب است. به اين ترتيب مي توانيد ديوارهاي ساده را تزيين کنيد و با توجه به دکوراسيون خانه بهترين شکل را به ديوار ها بدهيد. مي توانيد عکس هاي عزيزان خود را در داخل قاب قرار دهيد و حس کنيد هميشه کنار عزيزانتان هستيد، يا با قاب بندي تصوير يک منظره زيبا، حس کنيد در طبيعت هستيد.

 

قاب عکس زيبا

قاب عکس را مي توانيد به ديوارهاي تمام قسمت هاي خانه مثل اتاق خواب، اتاق نشيم ، پذيرايي و آشپزخانه نصب کنيد و ديوار ها را زيباتر کنيد. علاوه بر مدل هاي ديواري، قاب روميزي نيز بين طرفدارانش، محبوبيت زيادي دارد. به اين ترتيب مي توانيد هر تصويري را که دوست داريد روي ميز بگذاريد.

 

بهترين ابعاد و طرح قاب کدام است ؟

قاب ها ابعاد متفاوتي دارند، طبق اين قضيه مي توان آن ها را در مکان هاي مختلف قرار داد. به عنوان مثال، قاب هاي بزرگ را معمولا در فضا هاي بزرگ مثل پذيرايي قرار مي دهند و قاب هاي کوچک، براي اتاق خواب مناسب است.

انواع مدل ها و طرح هاي قاب به شما اين امکان را مي دهد که آزادانه تصميم بگيريد و نوع قاب را بر اساس عکس مورد نظر، انتخاب کنيد. به عنوان مثال، مي توانيد از مدل هايي با رنگ هاي شاد و طرح هاي کودکانه براي تزئين اتاق کودکان استفاده کنيد. از طرفي در محيط هايي مانند ادارات و اماکن رسمي، قاب هاي ساده و سنگين مناسب هستند.

 

در هنگام خريد قاب عکس چه نکاتي را رعايت کنيم ؟

امروزه قاب عکس ها مدل ها و طرح هاي متنوعي دارند، که به شما امکان مي دهد با دست باز انتخاب کنيد. ابعاد مختلف قاب ها يکي ديگر از گزينه ها براي خريد است، که بايد آن را نيز در نظر بگيريد. قاب عکس نقش مهمي در ارائه زيبايي محيط خانه و محل کار دارد.

همانطور که قبلاً گفتيم، هنگام خريد قاب، بايد محيطي را که مي خواهيد از آن استفاده کنيد در نظر بگيريد. اين نکته اي است که سليقه و دانش شما را از دکوراسيون نشان مي دهد. همچنين بايد به ابعاد ديوار ها توجه کنيد، تا اندازه قاب براي ديوار مناسب باشد.

نصب يک قاب روي ديوار يا قرار دادن آن روي ميز، تغيير مثبتي در محيط کار يا زندگي شما ايجاد مي کند. ديدن عکس عزيزانتان روي ميز شما، به شما اميد و انرژي مي بخشد و خستگي روزانه را از بدن شما دور مي کند

در سال هاي اخير، بيشتر عکس هاي يادگاري در موبايل نگه داري مي شوند، قاب ها مانند گذشته زياد استفاده نمي شوند، اما هنوز هم مي توان ادعا کرد که قاب عکس هنوز يکي از ارکان اصلي دکوراسيون است. با اين حال، با گذشت زمان، مدل ها و طرح هاي جديدتر و به روزتري توليد شده است، که بيشتر افراد آن ها را مي پسندند.

 

در ليست زير انواع قاب عکس شيک و زيبا در طرح هاي عاشقانه و فانتزي و مدل هاي متنوع وجود دارد. برحسب سليقه مي توانيد از ميان طرح هاي زير، بهترين گزينه را انتخاب و خريداري کنيد.

 

سخن پاياني

 

 قاب عکس‌ ها خاطراتي که ماه‌ها و سال‌ها از آن مي‌گذرد را براي ما به تصوير مي‌کشند. درست است که همه ي عکس ها با ارزش اند، اما خاطراتي که در برخي از عکس ها وجود دارد ممکن است براي ما بسيار با اهميت تر باشد. از همين رو دوست داريم اين عکس ها را در قاب هاي مخصوص و مناسب جا دهيم و در معرض ديد بگذاريم. قابي که اين عکس‌ها را در بر مي‌گيرد، زيبايي آن را چندين برابر مي‌کند. بنابراين انتخاب قاب مناسب براي عکس‌هايي که خاطرات ما هستند، بسيار مهم است.

 

خريد قاب عکس بر اساس معيار‌هاي مختلفي مانند جنس، اندازه، طرح، قسمت و ... انجام مي‌شود. با در نظر گرفتن نکات گفته شده مي‌توانيد بهترين نمونه قاب را خريداري کنيد.

 

 

 

 

https://www.openleaing.com/u/ashariya-rhdce4/

https://gitlab.com/LaibaFinch4

https://qiita.com/LaibaFinch4

https://www.misterpoll.com/users/4679426

http://qooh.me/LaibaFinch4

https://www.divephotoguide.com/user/LaibaFinch4

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem5 بازدید : 181 تاريخ : جمعه 27 آبان 1401 ساعت: 10:02

معرض خطر ابتلا به بیماری کووید-19 هستند؟  

هم اکنون برای پی بردن به اثرات بیماری کووید-19  زنان باردار پژوهش هایی در حال انجام است. داده ها محدود هستند، اما در حال حاضر هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد زنان باردار نسبت به جمعیت عمومی بیشتر در معرض ابتلا به نوع شدید بیماری قرار دارند. اگرچه، به دلیل تغییرات جسمی و سیستم ایمنی در زنان باردار، می دانیم که آن ها می توانند به‌دلیل برخی عفونت های تنفسی، به‌سختی بیمارشوند. بنابراین بسیار مهم است که زنان باردار از اقدامات احتیاطی برای محافظت از خود در برابر کووید-19 استفاده کنند و علائم احتمالی (از جمله تب، سرفه یا مشکل در تنفس) را به پزشک گزارش دهند.

آیا کرونا می تواند از مادر باردار به نوزاد متولد نشده (جنین) یا نوزاد تازه متولد شده، منتقل شود؟

ما هنوز نمی دانیم که آیا یک زن باردار مبتلا به کووید-19 می‌تواند ویروس را در دوران بارداری یا حین زایمان به جنین یا نوزاد خود منتقل کند یا خیر. تا کنون این ویروس در نمونه های مایع آمنیوتیک یا شیر مادر یافت نشده است.

کرونا-و-بارداری

در زیر 10 مورد از علائم خطر بادراری را مرور می کنیم:

۱ـ خون‌ریزی

در طی ۸ هفته‌ی اول بارداری که جنین در رحم کاشته می‌شود، لکه‌بینی یک علامت طبیعی است. لکه‌بینی یا مشاهده‌ی خون‌ریزی شدید در دوران بارداری احتمالا کمی نگران کننده است، اما خبر خوب این است که مقدار کمی خون یا ترشحات خونی چیز قابل توجه و مهمی نیست. به عنوان مثال، اگر اخیرا رابطه‌ی جنسی برقرار کرده اید، به دلیل اینکه رحم در حین بارداری حساس‌تر است و کمی تحریک باعث خون‌ریزی می‌شود. البته خون‌ریزی بارداری دلایل مختلفی دارد و می‌تواند نشانه‌ی مسائل جدی‌تری مانند موارد زیر باشد، اما هر زمان که خون‌ریزی دارید، حتما به پزشک یا مامای خود اطلاع دهید.

  • بارداری خارج رحمی (کاشته شدن تخمک بارور شده در خارج از رحم که معمولا در لوله‌های فالوپ رخ می‌دهد)
  • سقط جنین
  • کنده شدن جفت
  • و یا جفت سرراهی.

هر زمان که خون‌ریزی دارید، حتما به پزشک یا مامای خود اطلاع دهید.

۲ـ درد شکم

جنین در رحم مادر در حال رشد است و روز به روز بزرگ‌تر می‌شود و جای بزرگ‌تری را اشغال می‌کند. این موضوع باعث کشیدگی عضلات و رباط‌ها می‌شود. درد و ناراحتی ناشی از کشش و دور شدن رباط‌ها از یکدیگر نگران کننده نیست. اما اگر درد شدید، ثابت یا همراه با خون‌ریزی و علائم دیگری باشد، خود را به مراکز درمانی و بیمارستان برسانید. در کنار درد طبیعی دوران بارداری که معمولا خفیف و قابل تحمل است، سقط جنین، حاملگی خارج رحمی یا کیست نیز می‌توانند باعث درد لگن یا درد شکم شوند.

اگر درد شدید شکمی، ثابت یا همراه با خون‌ریزی و علائم دیگری باشد، خود را به مراکز درمانی و بیمارستان برسانید.

۳ـ تورم دست و صورت 

طی بارداری همه چیز بزرگ‌ تر می‌شود و کمی تورم قابل انتظار است. اما به دست و صورت خود دقت کنید. هرگونه پف کردن غیر طبیعی در صورت و هرگونه تورم بیش از حد در دستان می‌تواند نشانه‌ی ابتلا به پره اکلامپسی (فشار خون بالا ناشی از بارداری) باشد که از علائم خطر در بارداری است. به ورم شدید و تورم ناگهانی در مچ پا توجه داشته باشید. تشخیص زودرس پره اکلامپسی برای حفظ سلامت مادر و نوزاد و انجام بررسی‌های لازم مهم است.

در بارداری به علت افزایش پروژسترون عروق پا گشاد می‌شوند و افزایش حجم خون باعث کند شدن جریان خون در پاها می‌شود. به همین دلیل شانس ایجاد ترومبوز ورید عمقی پا افزایش می‌یابد. در این شرایط خون لخته می‌شود. و گاهی به سمت مغز و ریه حرکت می‌کند. این موضوع باعث سردرد و تنگی نفس می‌شود. و می‌تواند تهدید کننده‌ی جان مادر و جنین باشد. و یکی از علائم خطر مهم در بارداری به حساب می‌آید. بنابراین در صورت مشاهده‌ی تورم غیر عادی، با پزشک خود تماس بگیرید.

تروم غیرعادی می تواند نشانه‌ی فشار خون بالا ناشی از بارداری یا ترومبوز ورید عمقی پا باشد. در صورت مشاهده‌ی تورم غیر عادی، با پزشک خود تماس بگیرید.

۴ـ افزایش وزن سریع 

در مورد افزایش وزن استرس نداشته باشید. اما به این نکته توجه کنید که افزایش وزن بیش از ۱/۸ کیلوگرم (چهار پوند) در هفته، می‌تواند از دیگر نشانه‌های پره اکلامپسی یا ابتلا به دیابت بارداری باشد.

افزایش وزن بیش از ۱/۸ کیلوگرم در هفته، می‌تواند از نشانه‌های ابتلا به دیابت بارداری باشد.

۵ـ خارش

یکی دیگر از علائم بارداری که اغلب آزار دهنده است ولی خطر بزرگی برای مادر و نوزاد محسوب نمی‌شود، خارش است. کشیده شدن و خشکی پوست ممکن است باعث ایجاد خارش شود. اما اگر خارش فراوان دارید، یا خارش شدیدتر از حد طبیعی است، با پزشک خود صحبت کنید. انجام آزمایشات ویژه‌ای برای رد کردن کلستاز حاملگی (یک اختلال کبدی که می‌تواند باعث مشکلات جدی مانند زایمان زودرس و مرده زایی شود) ممکن است لازم باشد.

۶ـ درد و انقباضاتی که آرام نمی‌شود

برخی مادران پس از هفته ۳۷ بارداری، انقباضاتی را در رحم و شکم خود احساس می‌کنند که این انقباضات بدون درد و نامنظم هستند و در سه ماهه‌ی سوم بیش‌تر احساس می‌شوند. این انقباضات به معنای آماده سازی بدن برای زایمان است و گاهی به علت کم آبی بدن نیز ایجاد می‌شوند و نگران کننده نیستند. انقباضات واقعی در زمان زایمان قوی‌تر می‌شوند، دوام بیش‌تری دارند و ریتمیک هستند. اگر انقباضات رحمی را زودتر از ۳۷ هفته احساس کردید یا انقباضات بیش‌تر از چهار بار در ساعت تکرار می‌شوند و با استراحت و مصرف آب کافی از بین نمی‌روند، برای متوقف کردن روند زایمان زودرس باید سریعا به بیمارستان بروید.

آیا دچار کمر درد و شکم دردی شده‌اید که از بین نمی‌رود؟ حتما با دکترتان تماس بگیرید. پزشکتان اطمینان حاصل می‌کند که این درد و انقباضات قسمت طبیعی حاملگی است یا نشانه‌ی عفونت کلیه،‌ عفونت مثانه، کیست، سقط جنین یا زایمان زودرس است.

انقباضات رحمی زودتر از ۳۷ هفته، یا انقباضاتی با بیش‌تر از چهار بار تکرار در یک ساعت که با استراحت و مصرف آب کافی از بین نروند، می تواند نشانه زایمان زودرس باشد!

تاری-دید-بارداری

۷ـ تاری دید و سر درد

شاید این اتفاق را تجربه کرده باشید، زمانی که خیلی سریع از خواب بیدار شده‌اید یا در حالی که نشسته‌اید سریع از جای خود بلند می‌شوید و می‌ایستید، دچار سرگیجه طبیعی بارداری می‌شوید. اما تاری دیدی که پایدار باشد یا به همراه علائم دیگری مانند تورم اندام‌ها، درد شکم، سردرد یا افزایش سریع وزن باشد، می‌تواند نشانه‌ی پره اکلامپسی یا دیابت حاملگی باشد که هر دو این بیماری‌ها علائم خطر بارداری هستند و نیاز به درمان فوری دارند.

تاری دیدی  پایدار  همراه با تورم اندام‌ها، درد شکم، سردرد یا افزایش سریع وزن می‌تواند نشانه‌ی پره اکلامپسی یا دیابت حاملگی باشد.

۸ـ تب

بارداری باعث می‌شود بدن نسبت به میکروب‌های آنفولانزا و سرماخوردگی آسیب پذیرتر شود. به همین دلیل توصیه می‌شود تمام زنان باردار در سه ماهه اول واکسن آنفولانزا را تزریق کنند. تعدادی ویروس مانند سیتومگالوویروس (CMV شایع‌ترین علت ناشنوایی مادرزادی)، توکسوپلاسما و پاروویروس و برخی بیماری‌ها مانند ذات الریه و آنفولانزا می‌توانند باعث تب شود که تشخیص این بیماری‌ها مهم است. به طور کلی هر نوع تب با درد در در بارداری علامت خطر مهمی است و باید جدی گرفته شود. اگر تب بالاتر از ۳۸ درجه‌ی سانتی گراد باشد یا بیش از ۲۴ تا ۳۶ ساعت طول بکشد، باید به پزشک مراجعه کنید.

به طور کلی هر نوع تب با درد در در بارداری علامت خطر مهمی است و باید جدی گرفته شود.

در کودک متفاوت می‌توانید با بهترین پزشکان متخصص زنان و زایمان در شهر خود آشنا شوید، با آنها به صورت تلفنی یا آنلاین مشورت کنید و همچنین برای دریافت نوبت ویزیت حضوری اقدام کنید.

۹ـ کاهش حرکات جنین

حرکات جنین از ۱۷ و ۱۸ هفته به بعد احساس می‌شود. حدود ۲۴ هفتگی متوجه می‌شوید که فرزندتان در طول روز ساکت است و در شب فعال‌تر می‌شود. آیا شما نیز لگد زدن کودکتان را احساس می‌کنید؟ دو بار در روز به مدت پنج دقیقه دراز بکشید و تعداد حرکات کودک درون شکمتان را در ذهنتان به خاطر بسپارید یا تعداد حرکاتش را در جایی علامت بزنید. اگر حرکات کودک بسیار منظم است این اطمینان را به شما می‌دهیم که همه چیز درست است.

اما اگر متوجه تغییر در الگوهای لگد زدن کودکتان شدید، خوراکی شیرین یا یک لیوان آب یخ یا آب پرتقال را امتحان کنید زیرا تغییرات دمایی یا افت قند خون باعث کاهش حرکات جنین می‌شود. کم‌تر از ۵ ضربه در مدت نیم ساعت می‌تواند علامت خطری برای بارداری و سلامت جنین باشد. معاینه توسط پزشک باعث می‌شود آسوده خاطر باشید.

کم‌تر از ۵ ضربه در مدت نیم ساعت می‌تواند علامت خطری برای بارداری و سلامت جنین باشد.

۱۰ـ آبریزش و ترشحات از واژن

در آبریزش، مقدار متوسط مایعات خروجی از واژن از میزان ترشحات طبیعی بارداری بسیار بیش‌تر است. وجود آبریزش در سه ماهه دوم به معنای باز شدن زودهنگام دهانه رحم است که می‌تواند باعث سقط جنین شود. احساس مرطوب بودن یا خیس شدن و خروج مایع در ناحیه واژن، می‌تواند به معنای پاره شدن کیسه‌ی آب نیز باشد که اگر چنین است و هنوز زایمان نکرده‌اید، به احتمال زیاد ظرف ۲۴ ساعت آینده زایمان خواهید کرد. پس در صورت تجربه‌ی آبریزش که علامت خطر مهمی در بارداری است و می‌تواند باعث عفونت و زایمان زودرس شود، به پزشک خود مراجعه کنید.

خطر ابتلا به بیماری‌های مقاربتی و عفونت‌های ادراری در بارداری افزایش می‌یابد. از نشانه‌ی بیماری‌های مقاربتی می‌توان سوزش ادرار، تکرر ادرار، افزایش ترشحات واژن، پنیری بودن ترشحات، ترشحات کف آلود و بوی بد واژن را نام برد. این عفونت‌ها به دلیل ایجاد خطر برای جنین باید درمان شود. در صورت مشاهده‌ی چنین ترشحاتی خجالتی نباشید و موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید.


https://koodakdif.ir/%db%b1%db%b0-%d8%b9%d9%84%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%ae%d8%b7%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%ad%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87/

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem5 بازدید : 243 تاريخ : پنجشنبه 19 آبان 1401 ساعت: 1:03

باز شدن ايربگ در تصادفات

 

رانندگي با ماشين يکي از پرحادثه ترين کارهايي است که بسياري از افراد در طول روزمره انجام مي‌دهند. برخي افراد شغلشان رانندگي بوده و ساعات بسياري از روز و شب را در حال رانندگي هستند. اگر براي خودتان پيش نيامده باشد، حتما در اطرافيان مشاهده کرديد که دچار تصادفي شده باشند که ايربگ هاي ماشينشان باز شده باشد و يا حتي ايربگ ها کار نکرده باشد. در اين مقاله که برگرفته از سايت فروشگاه لوازم يدکي کيا مي باشد در ارتباط با باز شدن ايربگ در تصادف و اقداماتي که بايد بعد از آن انجام دهيد، صحبت خواهيم کرد.

ايربگ چيست؟

ايربگ يا همان کيسه هوا ، وسيله اي است که در جاي مناسبي از خودرو تهويه شده است که در زمان تصادف، براي محافظت از سر و صورت راننده و کمک راننده باز شود تا برخورد سر با فرمان، داشبورد و شيشه و … رخ ندهد. ناگفته نماند که برخي از ماشين هاي مدل بالا و تمامي خودروهاي خارجي داراي ايربگ براي سرنشينان عقب ماشين نيز مي‌باشند. جالب است بدانيد در برخي از کشورها نظير ايالت متحده، نصب ايربگ در هنگم توليد خودرو براي تمامي ماشين ها الزامي است. اين کيسه هاي هوا درواقع بايد به اندازه يک بالش، نر باشند اما اينگونه نيستند و به هر حال بهتر از برخورد سر با جسم سخت نظير داشبورد مي‌باشد. آمارها نشان مي‌دهد، درصد نجات جان انسان ها در تصادفات به دليل باز شدن ايربگ بسيار قابل توجه است بنابراين نمي‌توان مزاياي آن را ناديده گرفت. در صورتي که نياز به لوازم يدکي سراتو داشتيد فروشگاه اروند پارت تامين کننده قطعات اصلي جنيون پارت مي باشد.

انواع ايربگ

در حقيقت ايربگ  يا کيسه هوا داراي انواع متعددي براي محافظت از اندام هاي مختلف سرنشينان مي‌باشد که البته تنها برخي از آن ها در خودروهاي داخلي بکار گرفته مي‌شوند.

  • ايربگ سرشينان جلو
  • ايربگ سرنشينان عقب
  • ايربگ زانويي
  • ايربگ جانبي
  • ايربگ مياني

ايربگ ها در تصادف چگونه کار مي‌کنند؟

همانطور که از مطالعه متن متوجه شديد، باز شدن ايربگ سراتو در تصادف به سنسور تشخيص دهنده حادثه بستگي دارد. در تصادفات بعد از اينکه به توسط سنسور موجود در فرمان، به ايربگ فرمان داده شد که بايد باز شود، اين کيسه هاي هوا که در حالت بسيار فشرده هستند، با سرعت زيادي باز شده و در کسري از ثانيه از هوا پر مي‌شوند. پر شدن اين کيسه هاي هوا مانع از برخورد سر فرد به اجسام سخت ماشين مي‌شود. بسياري از مردم حتي از باز شدن کيسه هاي هوا هراس بسياري  دارند و بسياري اشخاص نيز تصور دارند که ممکن است با باز شدن ايربگ، دچار خفگي شوند که تمامي اين ترس ها بيهوده است و جاي اينگونه نگراني ها وجود ندارد. لازم است اين نکته را بدانيد که بعد از باز شدن ايربگ در تصادف، هواي موجود در آن در مدت زمان کوتاهي خالي مي‌شود و شخص تحت فشار آن نمي‌ماند. رانندگان بايد توجه داشته باشند که بعد از تصادف، لازم است تا ايربگ خودرو توسط متخصص و تعميرکار ماهر بررسي شود تا در صورت نياز تعويض گردد.

زمان باز شدن ايربگ در تصادف

همانطور که مي‌دانيد ايربگ مختص به خودروهايي است که موارد استاندارد را تا حدودي رعايت کرده باشند. اين خودرو ها داراي سيستم شتاب ضربه اي يا همان ايربگ هستند که با برخورد با يک جسم و ايجاد ضربه شديد، موج منفي به وجود آمده را احساس کرده و براي محافظت از شخص باز مي‌شوند. اما ايربگ ها در هر نوع تصادفي باز نشده و معمولا در تصادفاتي ايربگ باز مي‌شود که زاويه تصادف کمتر از سي درجه باشد. به عنوان مثال اگر خودرو با سرعت بيست کيلومتر در حرکت باشد و با ضربه تصادف مواجه شود ممکن است، ايربگ ها باز نشوند اما اگر با سرعت بيشتري حتي با يک مانع ثابت برخورد کنيد، قطعا کيسه هوا فعال مي‌شود.

منظور از ريسک يونيت ايربگ چيست؟

شايد تا به حال براي شما هم سوال پيش آمده باشد که چرا در اين تصادف ايربگ باز نشد؟ در بسياري از تصادفات هيچ ضربه اي به ECU يا همان ايربگ وارد نمي‌شود و يا اين وسيله ضربه ايجاد شده را احساس نمي‌کند زيرا از زاويه برخورد، دور است. تصور کنيد ايربگ ها انقدر حساس باشند که با هر ضربه اي باز شوند، در اين صورت با پريدن ماشين از سرعت گير يا افتادن خودرو در يک گودال کوچک، کيسه هوا باز مي‌شود که کاملا غيرمعقول است. طراحي يونيت ايربگ در خودرو ها به اين دليل است که اگر ايربگ با ايجاد ضربه باز نشد اما کد منفي را ثبت کرد، فرد ديگر نيازي به تعويض ايربگ کامل نداشته باشد و فقط تعويض يونيت انجام دهد.

علت باز نشدن ايربگ ها در تصادف چيست؟

زماني که تصادف و حاده اي براي يک خودرو رخ دهد، در صورت باز نشدن و کار نکردن ايربگ ، آسيب هاي شديدي براي راننده و سرنشينان در اثر برخورد سر و صورت با شيشه و فرمان و … ايجاد مي‌شود. در ادامه به برخي از علل باز نشدن ايربگ در تصادفات اشاره خواهيم داشت:

نوع برخورد ضربه

به کار افتادن کيسه هواي خودرو به نوع حادثه و برخورد نيز بستگي دارد. به عنوان مثال ممکن است ضربه از کناره‌ي خودرو ايجاد شود و ايربگ ها باز نشوند. همانطور که ذکر شد باز شدن ايربگ به سرعت خودرو و نوع ضربه و شدت آن و ساير عوامل متعدد بستگي دارد.

مشکل فني در سيم کشي

اگر سيم کشي اين تجهيزات از محل مناسبي انجام نشده باشد و يا حتي يک سيم در اثر ضربه پاره و جدا شود، امکان عدم کارکرد اين سيستم وجود دارد.

نقص و خرابي سنسور ايربگ

گاهي در يک تصادف، صد در صد بايد ايربگ ها باز شوند اما اين فرآيند انجام نمي‌شود. عمده ترين دليل اين مشکل، خرابي سنسور هاي تشخيص دهنده ضربه مي‌باشد. همچنين اگر تعداد سنسور ها از حد مجاز کمتر باشد، اين مشکل در تصادفات بروز مي‌کند. تمامي رانندگان بايد به سلامت ايربگ خودروي خود اهميت دهند.

خرابي قطعات الکتريکي کيسه هوا

خرابي قطعات الکتريکي يا قطعات ناکارآمد، سبب شده تا سيگنال هاي ضربه به درستي به کيسه هوا نرسد. اين مورد بيشتر در خودروهايي ديده مي‌شود که داراي چندين کيسه هوا در قسمت هاي مختلف هستند و در تصادف فقط برخي از آن ها باز مي‌شود و به درستي عمل مي‌کنند.

منبع : http://thecar.ir/%D8%A8%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%AA/

 

https://www.rohwrestling.com/content/roh-world-tv-champion?page=86#comment-134289

http://mail.party.biz/forums/topic/103933/https-trendingsupplements-org-supercbd-gummies/view/post_id/532088

https://howellmi.granicusideas.com/forums/whats-the-big-idea/ideas/streetscape?page=10

https://tore-dahl.23video.com/vandkunsten-architects-torpedohallen-4

http://www.-tp.com/news/class-2016-2017-welcome?page=125#comment-119877

http://archives2.realvail.com/article/194/Gretchen-Bleiler-Chris-Davenport-waist-deep-in-off-mountain-pursuits#Idea

https://michelledaigle.liveeditaurora.com/blog/2016/09/03/taking-it-to-the-mat

https://www.pantown.com/board.php?id=20354&area=3&name=board6&topic=101&action=view

http://arsiv.csgb.gov.ct.tr/BASIN-VE-HALKLA-%C4%B0L%C4%B0%C5%9EK%C4%B0LER/KAMU-SPOTLARI/emodule/12161/eitem/4515#.YybWJHZByM _

https://bikramyogaleicestermain.liveeditaurora.com/blog/2013/09/19/cockers-talks-bikram-yoga-in-daily-mail

https://www.party.biz/forums/topic/85863/never-seen-a-video-like-this-in-2022/view/post_id/532090

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem5 بازدید : 216 تاريخ : جمعه 29 مهر 1401 ساعت: 2:03

دانلود رمان نزديک تر از سايه نسخه کامل پي دي اف، اندرويد، آيفون، جاوا

موضوع رمان: عاشقانه، پليسي، معمايي 
نويسنده رمان: مهري هاشمي
تعداد صفحات: 4845

 

خلاصه رمان: حامين باديگارد جذابي که ناخواسته مجبور مي‌شه از دختر تخس و پروئه رئيس يه باند مافيا محافظت کنه، دختري که سالها خارج از ايران زندگي کرده و چيزي از اعتقاداي حامين زيادي معتقدمون نمي‌دونه. مدام تو زندگي حامين سرک مي‌کشه حتي بي اجازه مرد خشنمون و بي اندازه اذيت مي‌کنه و وقتي تو يه کلبه واسه چند روز  زنداني ميشن اتفاق‌هايي ميوفته که باور نکردنيه.

قسمتي از متن رمان نزديک تر از سايه 

شکر ، شما خوبي باباجان ؟ مگه ميشه يدونه پسرم پيشم باشه و بد باشم ؟ ميخوام تو جوابش چيزي بگم که مامان غر ميزنه : خوبه خوبه کم هندونه بذارين زير هم ، بريم بچهم منتظره صد بار زنگ زده . بابا اين رو ميگه و با خنده سمت بيرون ميره ، طبق عادت دستي به عينکم ميکشم تا فيکسش کنم و با مامان همراه ميشم تا بعد از پنج سال وارد جمعي بشم که ازشون فرار کردم .

حياط کوچيک خونه رو طي ميکنيم و از در ورودي بيرون مي زنم ، پژو سفيد رنگ بابا پشت در پارکه و با زدن قفل مرکزيش سوار ميشيم ، مسير خونه تا آپارتمان حنا زياد دور نبود و خيلي زود به مقصد رسيديم . از ماشين که پياده ميشم اولين چيزي که به گوشم ميرسه صداي بلند موزيکه و اخم هاي من که خيلي زود تو هم ميشه کاش موقع خوشي شون کمي هم به همسايه ها فکر مي کردن . مامان و بابا هم پياده ميشن و خيلي زود زنگ رو فشار ميدن .

ميخنده و در با صداي تيکي باز ميشه ، هولش ميدم و با دست اشاره مي کنم که وارد بشن و پشت سرشون داخل ميشم ، در رو ميبندم ، پله هارو واسه رسيدن به در آپارتماني که تو طبقه دوم قرار داره طي مي کنيم و به محض رسيدن صداي جيغ از سر ذوق مليسا و ماکان بلند ميشه و تو يه ثانيه يکيشون از گردنم آويزون ميشه و يکيشون دستهاش ميخندم و صورت ماکان…

منبع : https://baghstore.info/%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%86%d8%b2%d8%af%db%8c%da%a9-%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d9%87/

 

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://baghstore.info/

 

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

 

https://gitlab.bsc.es/HarrisBains1

 

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/HarrisBains1

 

https://tcgschool.edu.in/members/harrisbains1/activity/

 

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/HarrisBains1

 

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2901226-melba-luna

 

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/melba_luna594

 

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://baghstore.info/

 

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/HarrisBains1

 
 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem5 بازدید : 243 تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 19:50

نکات لازم در طراحي پارتيشن اداري

6q_d5mf.png

در دنياي متغير امروزه کسب و کارها، ايجاد فضايي دوستانه و موثر که کارکنان در آن بتوانند از حداکثر پتانسيل خود در راستاي انجام وظايفشان استفاده کنند، امري ضروريست. طراحي هوشمندانه يک محيط کاري، نقشي موثر در ايجاد يک فضاي دوستانه و سازنده دارد.  اگر يک طراحي مدرن با يک بودجه محدود براي دفتر کار خود در نظر داريد، پارتيشن‌بندي اداري مي‌تواند انتخاب بسيار مناسبي براي شما باشد. با استفاده خلاقانه از پارتيشن اداري خواهيد توانست فضايي را که در دست داريد به بخش‌هاي مورد نيازتان تقسيم‌بندي کنيد و درنهايت هم دکوري شيک داشته باشيد. در اين مقاله به نکاتي مي‌پردازيم که به منظور طراحي پارتيشن اداري براي دفتر کارتان بايد در نظر بگيريد.

 

چگونه متوجه شويم به چه نوع پارتيشن بندي اداري نياز داريم؟
دلايل اصلي خود را براي انتخاب پارتيشن بندي مورد بررسي قرار دهيد.
اولين کاري که بايد قبل از تصميم گيري در مورد اينکه کدام نوع پارتيشن بندي اداري براي شما مناسب‌تر است انجام دهيد اين است که دقيقاً آن فضايي که در نظر داريد به آن برسيد را مشخص کنيد.
آيا به يک فضاي خصوصي براي جلسات و قرارهاي ملاقات نياز داريد؟ يا اينکه فضايي مي‌خواهيد که در آن کارکنان وقت استراحتشان را بگذرانند؟ يا شايد هم هردو.
به هرحال دليل شما براي انتخاب پارتيشن اداري هرچه که باشد، بايد قبل از انتخاب کردن و طراحي پارتيشن مورد نظرتان، مطمئن شويد که انواع مختلف پارتيشن‌هاي اداري موجود را به طور کامل بررسي کرده‌ايد. به اين منظور در ادامه به معرفي کوتاه انواع پارتيشن‌هاي اداري خواهيم پرداخت.
 
انواع مختلف پارتيشن‌هاي اداري موجود چيست؟
پارتيشن اداري قابل جداسازي
در صورت نياز به انعطاف‌پذيري، اين نوع پارتيشن انتخاب مناسبي است. پارتيشن‌هاي قابل جداشدن همچنين باعث آسان‌تر شدن نصب مجدد مي‌شوند و به راحتي مي‌توان آن‌ها را جابه جا کرد.
 
پارتيشن اداري چوبي
اگر به دنبال ايجاد فضايي با ظاهر و احساس طبيعي هستيد، پارتيشن‌هاي چوبي يک محيط اداري کاربردي و درعين حال بسيار دلپذير براي شما ايجاد خواهند کرد. پارتيشن‌هاي چوبي در انواع مختلف ساخته مي‌شوند و در عرض و ارتفاع متناسب با فضاي اداري شما در دسترس خواهند بود. پارتيشن‌هاي چوبي به راحتي با پيوندهاي داخلي 2، 3 و 4 انتخابي به يکديگر متصل مي‌شوند. آن‌ها همچنين مي‌توانند منحني يا مستقيم باشند و  براي يک طراحي اداري همه کاره با هم مخلوط شوند. پارتيشن بندي چوبي به ويژه امکانات بسيار خوبي براي اتاق‌هاي کنفرانس، سوئيت‌هاي اجرايي و اتاق‌هاي هيئت مديره، در اختيار قرار مي‌دهد.
 
پارتيشن اداري شيشه‌اي
پانل‌هاي شيشه‌اي انواع مختلفي دارند که شامل ترکيبي از پانل‌هاي يکپارچه، تک، دو جداره يا سه جداره مي‌شوند. گزينه‌هاي پانل‌هاي شيشه‌اي گسترده و متنوع هستند. براي مثال سيستم‌هاي قاب فولادي، قاب چوبي و يا گزينه‌هاي تمام ارتفاع يا نيم‌قد همراه با طيف وسيعي از سبک‌ها از جمله شيشه‌هاي مات، رنگي يا چاپي در دسترس خواهند بود.
پانل‌هاي شيشه‌اي را مي‌توان متناسب با طراحي دفتر کار شما سفارشي کرد، بنابراين، بسته به بودجهاي که در اختيار داريد، پارتيشن‌هاي ديواري شيشه‌اي مي‌توانند يک راه حل عالي باشند. پارتيشن‌ شيشه‌اي انتخابي عالي براي تقسيم‌بندي محتاطانه خواهد بود. اين نوع پارتيشن‌ها همچنين مي‌توانند تضمين کنند که دفتر کار شما با استفاده از نور طبيعي روشن باقي بماند.
 
پارتيشن اداري صفحه نمايش آکوستيک
يک دفتر اداري با طراحي پلان باز، از فضاي موجود استفاده زيادي مي‌کند، اما چالش‌هاي زيادي از جمله سر و صداهاي اضافي و عدم وجود حريم خصوصي را به همراه خواهد داشت. اگر دفتر کار شما نيروي خود را به حدي افزايش داده‌ است که سر و صدا به يک مشکل اساسي تبديل شده، پارتيشن‌هاي اداري آکوستيک راه حلي براي شما خواهند بود. پارتيشن‌هاي آکوستيک همگي داراي فوم ضخيم آکوستيک بين پانل‌ها هستند تا نويزهاي يک محيط اداري را جذب کنند.
اگر پارتيشن اداري آکوستيک را انتخاب  يا طراحي مي‌کنيد، مطمئن شويد که از بهترين متريال و با کيفيت مطابق قوانين ساختماني فعلي در آن استفاده شده باشد.
 
پارتيشن اداري ايستاده
يکي از چالش‌هاي دفاتر پلان باز، ايجاد فضايي مشترک براي کارکنان بدون ايجاد مزاحمت براي ديگران است، به ويژه اگر ديوارهاي جداکننده‌اي به منظور ايجاد اتاق‌ها تعبيه نشده باشد.
پارتيشن‌هاي اداري ايستاده براي دفاتري ايده‌آل هستند که به دنبال راه‌حلي کم‌هزينه، منعطف و شيک با هدف ايجاد فضاهايي آرام و دوستانه براي کار کردن اعضاي تيم مي‌باشند. اگر بودجه کمي در اختيار داريد، پارتيشن‌هاي اداري ايستاده با طراحي‌هاي منعطف و متناسب با هر سبک اداري در دسترستان خواهد بود، همچنين شما مي‌توانيد اين پارتيشن‌ها را  به سرعت نصيب کنيد.
 
 
بودجه مورد نياز
قدم بعدي که بايد در راستاي پارتيشن‌بندي اداري برداريد، تخمين بودجه مورد نيازتان خواهد بود. به طورکلي اگر در حال حاضر تجهيز کلي دفتر گزينه‌اي غيرقابل اجرا برايتان باشد، پارتيشن‌هاي اداري مي‌توانند راه حلي بسيار مقرون به صرفه‌تر به منظور تقسيم دفتر به بخش‌هاي مختلف نسبت به نصب ديوارهاي کامل و دائمي ارائه دهند. به همين ترتيب پارتيشن‌بندي اداري به اين معني مي‌باشد که هر گونه تصميم مبني بر گسترش تيم و نيروي کار در آينده، با استفاده از پارتيشن‌هاي موقتي که مي‌توانند به سرعت و به راحتي نصب يا جا به جا شوند، ممکن خواهد بود.
 
چگونه مطمئن شويم که پارتيشن بندي اداري براي دفتر کارمان مناسب خواهد بود؟ 
هنگامي که تصميم گرفتيد مسير طراحي پارتيشن اداري را براي دفتر کارتان دنبال کنيد، قدم بعدي شما اين است که يک متخصص معتبر و با تجربه در زمين? دکوراسيون داخلي را به کار گيريد تا به شما کمک کند بفهميد چگونه فضاي اداري خود را به بهترين شکل سازماندهي و به منظور ايجاد فضاهاي جديد تقسيم‌بندي کنيد.
با انتخاب يک تيم متخصص و باتجربه خواهيد توانست به آنچه که مي‌خواهيد برسيد و قبل از اجراي ظرحتان مجموعه‌اي از تصاوير دوبعدي و سه‌بعدي را ببنيد و فضاي مورد نظرتان را بهتر بسنجبد. هنگامي که با طرح کلي موافقت کرديد، نوبت به انتخاب رنگ‌ها، متريال، وسايل و اتصالات خواهد شد که بسيار سرگرم کننده و لذتبخش است. پيشنهاد مي‌شود قبل از تصميم‌گيري نهايي نمونه‌هاي زيادي را بررسي کنيد. براي اطمينان از کسب نتايج دلخواه يک تيم متخصص و باتجربه را انتخاب کنيد که تخصصش در اين زمينه ثابت شده باشد.
در طراحي پارتيشن اداري خود همچنين از متريال باکيفيت استفاده کنيد و اين طور عمر مفيد استفاده از پارتيشن‌بندي خود را افزايش دهيد.
منبع: رويداد
دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem5 بازدید : 268 تاريخ : جمعه 25 شهريور 1401 ساعت: 20:47

سئوسايت جه تاثيري بر بالا رفتن ميزان فروش دارد؟

رابطه بين موقعيت خود را در صفحه نتايج جستجو و ترافيک ورودي از طريق بازديد کنندگان استo.is غيرخطي. اين به اين معني است که يک تغيير کوچک در اين موقعيتable قادر به ايجاد يک تغيير بزرگ در ترافيک است. با کوچکترين تغيير-پمپ و افزايش جدي ترافيک. به بازديدکنندگان بيشتر اعتماد کنيد افرادي که بازديد مي کنند چيزي را جستجو مي کنند و به شما دسترسي پيدا مي کنند-شايد در مقايسه با شخصي که مي خواهيد از سايت شما به هيچ وجه ديگر بازديد کنيد-به سايت شما بيشتر اعتماد مي کنند (با فرض اينکه با محتواي ضعيف و بي سود و تجاري با هدف فريب مخاطب باشد-نبايد برخورد کرد و حسن نيت شما را حس کرد). به کاربر احساس خود را جستجو در وب و خواندن مقالات خود را و کشف quite در طبيعت کاملا متفاوت از احساس است که شما به سايت کارگرداني شده است. ممکن است با خود بگوييد-مثلا وقتي کسي مرا مي شناسد يا در شبکه هاي اجتماعي مرا دنبال مي کند.به پيشنهاد من اعتماد خواهند کرد. اين کاملا درست است. اما به هيچ وجه فراموش نکنيد که در اين مورد you شما اعتبار خود را صرف محتواي خود مي کنيد. هنگامي که شما افزايش moz da به ايجاد محتوا بوده ام و بر اين باورند که شما واقعا به جلو چيزي مفيد و با ارزش why و cre اعتبار سايت شما است تصور کنيد که سايت يا وبلاگ خود را به شخصي معرفي مي کنيد و او مي خواهد اعتبار سايت شما را بررسي کند. بديهي است که او-اگر متخصص باشد-حداقل از سه روش استفاده خواهد کرد: چند روش براي خواندن محتواي شما (ارزيابي مستقيم محتوا) رتبه الکسا وب سايت شما را بررسي مي کند (طبق مخاطبان شما) جستجو براي چند کلمه کليدي مربوط به موضوع سايت شما در مورد رتبه بندي الکسا ممکن است بتوانيد بهانه هايي را مطرح کنيد که محتواي شما تخصصي است و مخاطبان کمي دارد و هيچ کس نبايد انتظار مخاطبان انبوه را داشته باشد-اما گوگل حاضر نيست محتواي شما را به ديگران توصيه کند-اين به سادگي قابل قبول نيست. عبارت" به هر حال ارمو مجموعه اي از تکنيک ها است " به معناي حدود پنج يا ده سال پيش بود. هوش مصنوعي و يادگيري ماشين روز به روز قدرتمندتر مي شوند و پيشنهاد نکردن توسط موتورهاي جستجو مي تواند تا حدي به اين معني باشد که شما به نيازها و نگراني هاي مخاطبان در فضايline توجه نمي کنيد و براي قلب خود مي نويسيد. کمک به حفظ رتبه الکسا سايت شما مهم نيست که چه ما مي گويند رتبه الکسا مهم نيست و ارزش امروز lower پايين تر از گذشته است (که واقعا است) دوباره as همانطور که گفتيم بالا کمي al الکسا يکي از معيارهاي قضاوت اساسي براي سايت شما است. از اين منظر, ما مي توانيم رتبه الکسا به اثر مهارت هاي ارتباطي پايه, تشبيه: ما انسان ها, فراتر از کيسه, کفش, و it. اما من همچنين مي دانم که در نگاه اول همان معيارها در قضاوت ديگران تاثير مي گذارد و اصلاح مي شود تا زمان و انرژي مورد نياز ما را صرف کنيم. بنابراين اگرچه رتبه بندي الکسا نبايد اولين ما باشد conce.it منطقي است که مکاني را در وسط يا انتهاي ليست نگراني هاي خود به ارگن اختصاص دهيم. تعداد کمي از افراد فکر مي کنند که الکسا نشانه فعاليت صاحبان سايت و وبلاگ ها است و براي حفظ رتبه بندي الکسا-بايد به طور مداوم مطالب جديد را بنويسند و منتشر کنند. هيچ استدلالي وجود ندارد که انتشار د-محتوا و به روزرساني محتوا-مي تواند مخاطبان شما را حفظ کرده و رتبه الکسا را نيز بهبود بخشد. اما به روزرساني سايت و وبلاگ شما نيز غيرقابل قبول است-رتبه شما از بين مي رود و ديگر هيچ کس از سايت شما بازديد نمي کند. اگر بخشي از ترافيک را در سايت خود توسط گوگل و ديگر موتورهاي جستجو عرضه, زماني که سايت به روز نمي خواهد, و غيره. صرفا فاصله بين بازديد مخاطبان increased افزايش (دير تا بعد, به علف هاي هرز سر سايت, چون دير تا بعد مي دانند., تغيير ايجاد خواهد شد). اما در عين حال-ترافيک ورودي از موتورهاي جستجو - مي تواند سايت شما را شکوفا کند. ساخت زمان براي S يک سرمايه گذاري بلند مدت است گزينه هاي ديگر چيست س شما مي خواهيد براي قرار دادن بنر در سايت هاي ديگر تبليغ مي خواهيد در پست هاي شبکه هاي اجتماعي تبليغ کنيد visit شما مي خواهيد به گوگل پرداخت کنيد تا شما را در قالب تبليغات تبليغ کند کوترر کروم (با نرخ دلار که مي دانيم و مي دانيم)) شما مي خواهيد انجام دهيد بازاريابي ايميل marketing Or يا مي خواهيد سايت هاي ديگر را براي انتشار محتواي حمايت شده پرداخت کنيد محتواي شما مي خواهيد در کانال تلگرام پست بگذاريد و بخشي از مخاطبان را به سايت خود هدايت کنيد؟ هدف سايت چيست و چرا مهم است س در بازار رقابتي امروز, ارگو مهم تر از هميشه است. ميليون ها کاربر از موتورهاي جستجو براي حل مشکلات و يافتن پاسخ سوالات خود استفاده مي کنند. بنابراين واضح است که اگر شما يک وبلاگ داريد-سايت يا فروشگاه اينترنتي-مي تواند رشد کند و به اهداف کسب و کار شما برسد. بهينه سازي وب سايت مهم است زيرا : رپورتاژ دانشگاهي بيشتر کاربران يکي از پنج پيشنهاد بالاتر را در صفحه نتايج جستجو انتخاب مي کنند و هرچه رتبه شما بالاتر باشد بازديدکنندگان و مشتريان بيشتري کسب مي کنيد. پرسش و پاسخ فقط مربوط به موتورهاي جستجو نيست و اجراي يک استراتژي خوب در اين زمينه باعث بهبود تجربه کاربر و قابليت استفاده وب سايت مي شود. همچنين سايت را در شبکه هاي اجتماعي تبليغ مي کند. در واقع افرادي که سايت شما را از طريق موتورهاي جستجو جستجو مي کنند بيشتر احتمال دارد که google در فيس بوک Tw توييتر google گوگل پلاس و ساير شبکه هاي اجتماعي را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. هنگامي که شما براي يک کلمه يا سوال در گوگل جستجو (و يا هر موتور جستجو ديگر), پاسخ از طريق صفحه نتايج نمايش داده. براي مرتب سازي اين نتايج مجموعه اي پيچيده از الگوريتم ها پياده سازي مي شوند که شامل فاکتورهاي رتبه بندي مي شوند و موتورهاي جستجو تصميم مي گيرند که سايت شما با توجه به جستجو رتبه بندي کند.بنابراين سايتي که با رعايت فاکتورهاي سمو بهينه شده است شانس بالاتري براي رتبه بندي نسبت به سايتهاي غير بهينه دارد. گوگل به عنوان محبوب ترين موتور جستجو بيش از ??? سيگنال براي تعيين رتبه بندي در نظر گرفته مي شود و اگر مي خواهيم سيگنال ها به دو قسمت دسته بندي شوند کلي جستجوگرها داخلي (در صفحه جستجوگرها) و جستجوگرها خارج از سايت (خارج از صفحه جستجوگرها) تقسيم مي شوند. هيچکدام از اينها راههاي اشتباهي نيستند. اما شما بايد به خاطر داشته باشيد که ويژگي مشترک ارگن sec مقطع خود است. شما در نظر بودجه, و تا زماني که بودجه صرف شده است, تبليغات ادامه. اين به اين دليل است که شما همچنين مخاطبان رسانه هاي اجتماعي خود را به وب سايت خود هدايت مي کنيد-شما بايد به طور مداوم محتواي جديدي توليد کنيد (هر روز نمي توانيد بدون وقفه.پيوندها را دوباره ارسال کنيد و از ديگران بخواهيد کليک کنند)). براي اطلاعات بيشتر به بخش پي بي ان backlink مراجعه کنيد. www.gilseo.ir/

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem5 بازدید : 247 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1401 ساعت: 0:55

گل‌ها از قديم نقش پررنگي در رسم و رسومات ايراني داشتند و هنوز هم به هر مراسمي که نگاه کنيد، رد پايي از آن‌ها مي‌بينيد. خواستگاري يکي از مهم‌ترين مراسمي است که سبد گل در آن نقشي حياتي دارد! گاهي همين سبد گل خواستگاري شيک کليد باز شدن قلب عروس خانم به روي شما خواهد بود! بنابراين هنگام خريد سبد گل خواستگاري، بله‌برون و يا سبد گل عروسي بايد بسيار با دقت و سليقه عمل کنيد که کليد خوشبختي شما در ترکيب و چيدمان آن نهفته است.

دسته گل خواستگاري

 

با خريد دسته گل خواستگاري سليقه شما را به عروس خانم نشان مي دهد، پس آن را دست کم نگيريد و سعي کنيد دسته گل طبيعي زيبا و خاص انتخاب کنيد. زيبايي و اندازه سبد گل خواستگاري به عنوان نمادي از مهر و محبت و ميزان علاقه پسر به دختر تلقي مي شود و همواره خانواده داماد تلاش مي کند در انتخاب گل خواستگاري دقت نمايد و به نکات زير توجه کنند:

 

انتخاب گل هاي فصلي

برخي از گل‌ ها تنها مختص فصل خاصي هستند و انتخاب آن ها در گل خواستگاري بسيار خاص و لاکچري است و مي ‌تواند زيبايي خاصي را داشته‌ باشد. مثلا گل صد توماني، لاله و نرگس در فصل بهار، انواع گل رز در فصل تابستان، گل زنبق در فصل پاييز و گل نيلوفر در فصل زمستان پيدا مي‌ شوند.

 

خريد گل هاي تازه

تازه و شاداب بودن گل‌ ها تاثير بسيار زيادي در زيبايي گل خواستگاري دارد. بهتر است گل هاي طبيعي را در نزديک‌ ترين زمان به رفتن به خواستگاري تهيه کنيد تا شادابي خود را از دست ندهند. گل هاي خوشرنگ و تر و تازه که ورق هاي پلاسيده ندارند، براي سبد گلي که قرار است شما را به سمت سرنوشتتان ببرد برترين انتخاب هستند.

 

انواع سبد گل خواستگاري و نامزدي

خريد سبد گل پاپلي مناسب خواستگاري

سبد گل خواستگاري، سبد گل نامزدي ،سبد گل بله‌برون و سبد گل عروسي مهم‌ترين و به ‌يادماندني‌ترين گل‌هايي هستند که در تمام عمر خود خواهيد خريد. اگر مي‌خواهيد سبد گل شما به ياد ماندني باشد، از ترکيبي از گل‌هاي زيبا استفاده کنيد و به معنا و عطر و بوي آن‌ها توجه داشته باشيد. از نظر اندازه هم اکثر آقايون ترجيح مي‌دهند براي ابراز محبت خود سبد گل بزرگ و شيک براي عروس خانم تدارک ببينند.

رنگ مناسب گل خواستگاري

براي گل خواستگاري، گل هاي با رنگ هاي شاد را انتخاب کنيد. گل روز خواستگاري با رنگ هاي شاد و روشن مثل قرمز، سفيد، صورتي، نارنجي، بنفش و زرد بسيار چشم نواز و زيبا مي باشد. گل رز قرمز و صورتي، ميخک قرمز به همراه نرگس و ارکيده سفيد، نماد عشق و محبت بوده و اگر طراح گل با سليقه تمام از اين گل ها استفاده کند، انتخابتان عالي خواهد شد.

بهترين مدل‌هاي سبد گل ازدواج، بله برون و نامزدي لاکچري و شيک

انتخاب مدل سبد گل خواستگاري يکي از سختترين انتخاب‌هاي براي آقا داماد است. چرا که خانم‌ها به حدي به گل‌ اهميت مي‌دهند که حتي اگر پس از گذشت چندين سال از آن‌ها در مورد گل خواستگاري يا نامزي سوال شود، به راحتي پاسخ مي‌دهند و هرگز اين سبد گل ازدواج خود را فراموش نمي‌کنند. هر دسته گل خواستگاري يا نامزدي براي عروس‌ خانم‌ها، رازي در دل خود پنهان دارد که در نوع و اندازه گل‌ها تا نحوه چيدمان و حتي تقديم کردن آن نهفته است. پس مي‌بينيد که هيچ جايي براي اشتباه کردن نداريد! دسته گل خواستگاري لاکچري شما تا پايان عمر، نمادي از عشق، توجه، احترام و نشانه‌اي از جنتلمن بودن شما خواهد بود

ارکيده: اگر مي‌خواهيد سبد گل خواستگاري خاص و لاکچري را تهيه کنيد مي‌توانيد از گل ارکيده براي آن استفاده کنيد. اين گل به خاندان سلطنتي انگليس نسبت داده شده‌است. به همين سبب يکي از لوکس‌ترين و خاص‌ترين گل‌ها شناخته مي‌شود که خانم‌هاي علاقه‌ي بسيار زيادي به آن دارند.

منبع : https://chikav.ir/1401/05/23/buying-bouquets-and-flower-baskets/

https://500px.com/p/marriotkeziah3?view=photos
https://logopond.com/MarriotKeziah3/profile/566584/?filter=&page=
https://qiita.com/MarriotKeziah3
https://8tracks.com/marriotkeziah3
https://www.authorstream.com/MarriotKeziah3/
https://audiomack.com/marriotkeziah3
https://us.community.sony.com/s/profile/0054O00000ACwKx?language=en_US
https://list.ly/marriotkeziah3/lists
https://www.bitsdujour.com/profiles/CE4wZ5
https://letterboxd.com/MarriotKeziah3/
https://www.mapleprimes.com/users/MarriotKeziah3
دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem5 بازدید : 233 تاريخ : جمعه 18 شهريور 1401 ساعت: 16:18

هنديکپ چيست؟ | آموزش هنديکپ

در مدلي از بازي شرط بندي ورزشي شما نسبت به تعداد گل به تيم مقابل آوانس ميدهيد ، به اين نوع شرط بندي ، پيش بيني هنديکپ ميگويند .

جه درک بهتر اين نوع از پيش بيني فوتبال براي شما مثالي مي گوييم. به عنوان مثال شما وقتي که هنديکپ منفي دو يک تيم را انتخاب ميکنيد زماني برنده شرط ميشويد که اين تيم با اختلاف سه گل يا بيشتر پيروز بازي باشد . در موقعيتي که اين تيم بازي را با اختلاف 2 گل ببرد شرط شما فسخ خواهد شد و در صورتي که اين تيم با يک اختلاف برنده بازي باشد يا نتيجه بازي مساوي شود شما عملا شرط را مي بازيد.

انواع پيش بيني هنديکپ

هنديکپ در کشور ها و رشته هاي ورزشي مختلف تعريف متفاوتي دارد . ولي در اين بين چند نوع هنديکپ را همه وبسايت هاي شرط بندي ورزشي و به ويژه سايت هاي شرط بندي معتبر مثل چيتا بت با مفهوم مشابهي به کاربران خود عرضه کرده اند.

مهمترين شرط بندي هاي هنديکپ هنديکپ آسيايي ، هنديکپ سه تايي يا اروپايي ،هنديکپ دوبل ،هنديکپ صفر مي باشند. چيتا بت در اين  مقاله به شرح آنها پرداخته است:

 

 

به جداول زير دقت کنيد تا متوجه بيشتر گفته‌هاي ما باشيد.

برد کل مبلغ شرط بندي برنده است
نيم برد نيمي از مبلغ شرط بندي برنده است و نيم ديگر عينا برگردانده مي‌شود
برگشت شرط کل مبلغ شرط بندي عينا برگردانده ميشود
نيم باخت نيمي از مبلغ شرط بندي بازنده است و نيم ديگر عينا برگردانده مي‌شود
باخت کل مبلغ شرط بندي بازنده است

راههاي انتخاب درست شرط بندي

اوساسونا (+?.??): اوساسونا در حالت پايين، ? گل جلو است و در حالت بالا، ?.? گل جلو است. بازي ?-? به نفع بارسلونا شده است. در حالت پايين، بازي ?-? شده است و در حالت بالا، بازي ?-?.? شده است. در حالت پايين، پيش‌بيني برگشت مي‌خورد و در حالت بالا پيش‌بيني صحيح است. در واقع نيمي از مبلغ پيش‌بيني، برگشت مي‌خورد و نيمي از مبلغ پيش‌بيني برنده جايزه مي‌شود.

اوساسونا (+?.??): اوساسونا در حالت پايين، ?.? گل جلو است و در حالت بالا، ? گل جلو است. بازي ?-? به نفع بارسلونا شده است. در حالت پايين، بازي ?-?.? شده است و در حالت بالا، بازي ?-? شده است. . در هر دو حالت پيش‌بيني صحيح است و مجموعاً پيش‌بيني صحيح است.

بيشتر: چيتا بت https://cheeta-bet1.info

مابقي پيش‌بيني‌هاي مربوط به تعداد گل‌هاي جلو بودن اوساسونا نيز با توجه به نتيجه بازي به نفع اوساسونا خواهد بود.

 

هنديکپ آسيايي

هنديکپ آسيايي ، مشهورترين پيش بيني هنديکپ در بين کاربران وبسايت هاي شرط بندي مي باشد.

تصوير بالا نمونه اي از هنديکپ آسيايي مي باشد. اکنون به توضيح نحوه اجراي قوانين در شرط بندي هنديکپ ميپردازيم .

 

مثال :

در صورتي که بازي را با هنديکپ -1 تيم ميزبان شرط بسته ايد . در صورتي که تيم ميزبان با اختلاف 2 گل برنده شود و يا بيشتر ، شرط شما پيروز مي باشد.

در صورتي که بازي را با اختلاف بک گل ببرد مبلغ شما برگشت داده ميشود و اگر بازي مساوي شود و يا تيم مهمان بازي را ببرد شما شرط را مي بازيد.

+0 يا -0 در هنديکپ آسيايي چه معنايي دارد؟

0.00+ يا 0.00- در هنديکپ آسيايي همان “Draw No Bet” مي باشد کـه شايد پيش از اين مشاهده کرده باشيد. +/0.00 در شرط‌بندي هنديکپ آسيايي بـه اين معني اسـت کـه شـما شانس کمتري را براي هر يک از تيم‌ها براي برنده شدن دريک مسابقه دريافت مي کنيد، ولي در صورتي که تيم منتخب شـما برنده نشود و بازي با تساوي بـه اتمام برسد، بـه عنوان يک فشار، سهام خودرا پس ميگيريد.

يک تصور غلط رايج در مورد شرط بندي هنديکپ آسيايي در نگاه اول بـه خطوط شرط بندي هنديکپ آسيايي +0 يا -0 مي باشد. اغلب، شخصي کـه تازه وارد شرط‌بندي هنديکپ آسيايي شده اسـت، ممکن اسـت فکر کند.

چون هيچ مزيت يا ضرري براي هيچ يک از طرفين وجود ندارد کـه اين خط +0 مانند يک شرط بندي معمولي 1×2 در نتيجه تمام وقت باشد. شانس شرط بندي موجود نشان مي دهد کـه چگونه آن ها کاملاً متفاوت هستند.

همان طور کـه از جدول بالا مي‌بينيد، تيم A مورد علاقه بازي اسـت و با -0.00 شروع مي شود در حالي کـه تيم B ضعيف اسـت و +0.00 را دريافت مي کند.با اين حال، تا زماني کـه درنظر نگيريد کـه شانس هنديکپ آسيايي نتيجه تساوي را ارائه نمي‌دهد، ممکن اسـت منطقي نباشد. «در واقع، هيچ هنديکپ آسيايي گزينه تساوي را ارائه نميدهد».

 

بنابر اين بياييد عده اي از عکسهاي «و نام تيم ها [با عرض عذر از طرفداران آرسنال]» را دراين مورد بياوريم و نشان دهيم کـه نتيجه شرط بندي ها چه نتايج متفاوتي را براي بازي بـه همراه خواهد داشت.

چلسي -0.00 برد برد

Draw Push

باخت باخت

آرسنال +0.00 برد برد

Draw Push

باخت باخت

هنديکپ صفر

در شرط بندي بالا تصور کنيد هنديکپ صفر ميزبان را انتخاب کرده و روي آن شرط بسته ايد .

اگر ميزبان ببرد شما برنده هستيد . و اگر بازي مساوي شود مبلغ شرط شما برگشت خواهد شد و در صورتي که تيم مهمان برنده شود شما شرط را باخته ايد .

 

هنديکپ سه تايي يا هنديکپ اروپايي

هنديکپ اروپايي نيز به صورت عددي است . با اين تفاوت که در گزينه هاي هنديکپ اروپايي فقط اعداد صحيح را ميتوان انتخاب کرد .

براي مثال :

در هنديکپ منفي يک ميزبان اگر ميزبان با اختلاف 2 گل بازي را ببرد شما برنده هستيد .

در هنديکپ منفي يک مساوي اگر ميزبان دقيقا با يک پل بازي را ببرد نيز هنديکپ شما برنده ميشود .

و اگرميهمان مساوي کند يا ببرد هنديکپ مثبت 1 مهمان شما برنده شرط خواهد بود .

آيا شرط هنديکپ سود شما را زياد مي کند؟

با به کار بردن برخي توصيه ها و استفاده از شرط هنديکپ مي توانيد ابزار بسيار قوي براي سودآوري در شرط بندي فوتبال به دست بياوريد. اگر به تازگي با شرط هنديکپ آشنا شده ايد، توصيه مي کنيم که روي بازي هاي تيم هاي قوي شرط بندي کنيد. تيم هايي را انتخاب کنيد که فکر مي کنيد با اختلاف ? گل يا بيشتر برنده مي شوند. گاهي اوقات شما شرط هنديکپ تيم هايي را انتخاب کرده ايد که حتي با وجود برد تيم در بازي، باز هم نمي توانند به حد نصاب برسند و شما بازنده شرط مي شويد. با اين حال، اجازه ندهيد يکي دو شرط هنديکپ ناموفق باعث شود که فرصت ايده آلي براي شرط بندي هاي سودآور را از دست دهيد. قطعا بازيکنان برنده و قماربازان حرفه اي ورزشي از چنين رويکردي بهره مي برند که مي توانند براي مدت طولاني درآمدي ثابت پيدا کنند.

 

هنديکپ واليبال

شرط بندي هنديکپ يکي از گزينه هاي بسيار عالي براي شرط بندي که در ورزش هاي مختلف از جمله واليبال کاربرد زيادي دارد. هنديکپ به خصوص در بازي هايي که اختلاف دو تيم بالاست و يکي از تيم ها بسيار قوي تر از ديگري است گزينه معقولي است. ورزش واليبال در صورتي که بازي نزديک به هم باشد تا ? ست ادامه پيدا مي کند. ولي اگر تيمي برتري محسوسي نسبت به تيم ديگر داشته باشد، مي تواند در همان ? ست اول بازي را تمام کند. در چنين بازي هايي حرفه اي هاي شرط بندي از هنديکپ واليبال استفاده مي کنند. معمولا در هنديکپ واليبال براي تيم قوي تر هنديکپ منفي و براي تيم ضعيف هم هنديکپ مثبت کاربرد دارد.

پرکابردترين گزينه هنديکپ واليبال هنديکپ ?- تيم الف، تيم قوي تر است. هنديکپ اين تيم ابتدا به اين معني است که تيم الف قطعا بازي را برنده مي شود. دوما هم اينکه اگر يکي از ست هايي که تيم الف برده را کم کنيم و به تيم ب بدهيم، باز هم اين تيم الف است که برنده مي شود. براي مثال، اگر بازي ? بر صفر شود. شما هم ? ست را به تيم ب بدهيد، باز هم بازي ?-? به نفع تيم الف مي شود و شما هم برنده شرط هنديکپ واليبال مي شويد. در نهايت بايد بگوييم که دليل اصلي به کار رفتن گزينه هنديکپ واليبال اضافه کردن هيجان به شرط بندي ها و البته بالا بردن ضرايب در بازي هايي است که اختلاف دو تيم بسيار بالا است.

جدول هنديکپ

با همه اطلاعاتي در مورد هنديکپ آسيايي داديم، باز هم هيچ چيز جاي جدول کامل هنديکپ را نمي گيرد. در اينجا جدول کامل شرط بندي هنديکپ را بررسي کرده ايم تا بتوانيد به راحتي نتيجه شرط خود را با انتخاب هر کدام از گزينه هاي هنديکپ بدانيد. نتيجه شرط هاي هنديکپ هم معمولا باخت، برد، نيم برد، نيم باخت و فسخ (Push) شرط است.

نکته خيلي مهم درباره هنديکپ بازي زنده

در تمامي هنديکپ ها اگر وسط بازي و بصورت زنده ميخواهيد پيش بيني کنيد و گلي رد و بدل شده است حتما دقت کنيد که بعضي از سايت هاي پيش بيني و شرطبندي  از همان لحظه و از همان نتيجه هنديکپ را حساب مي کنند. يعن اگر بازي 1-0 شده و شما ميخواهيد هنديکپ بزنيد، بايد بازي را 0-0 فرض کنيد.

ولي در بعضي از سايت ها اينطور نيست و نتيجه فعلي بازي محاسبه مي شود.

بايد به پشتيباني سايت پيام بدين و بپرسين. و يا به ضريب ها نگاه کنيد اگر ضريب خيلي بيشتر يا کمتر از چيزي که فکر مي کنيد هست اول مطمئن شويد که نوع محاسبه هنديکپ در بازي زنده در اون سايت به چه صورت هست.

 

جمع بندي

در مجموع کلام و پس از مطالعه مواردي که در بالا گفته شد بايد به خوبي ياد گرفته باشيد که هنديکپ چيست و اين نکته را بدانيد که اين نوع شرط به خاطر افزايش ضرايب و سود بيشتري که به شرط بندان مي‌رساند بسيار محبوب‌تر از حالت عادي است چرا که کمتر پيش بيني را مي‌توان يافت که مي‌تواند در شرط بندي نتيجه‌اي خوب با ريسک تقريبي کمي ارائه دهد. ضرايب تيم محبوب طبق قوانين هنديکپ افزايش مي‌يابند. بسياري از کساني که در اين راه حرفه‌اي شده‌اند اين آپشن را به شرط بندي ميکس خود اضافه مي‌کنند تا بدين وسيله سود بيشتري را به جيب بزنند

سوالات متداول کاربران درباره شرط بندي هنديکپ

تفاوت بين شرط بندي هنديکپ و هنديکپ آسيايي چيست؟

فرقي ندارد. هنديکپ آسيايي از آنجا به اين نام شهرت پيدا کرده که در آسيا محبوبيت بالايي دارد. در هر دو مدل شرط بندي از آوانس گل براي کمتر کردن اختلاف بين دو تيم استفاده مي شود.

آيا شرط بندي هنديکپ فقط در فوتبال به کار مي رود؟

خير، اينطور نيست. شرط بندي هنديکپ در رشته هاي ورزشي مانند راگبي، فوتبال آمريکايي، تنيس، بسکتبال و ساير رشته ها کاربرد دارد. حتي برخي بنگاه هاي شرط بندي از هنديکپ در رشته هاي مسابقه اي همچون اسب دواني نيز استفاده مي شود.

فرق بين هنديکپ اروپايي و آسيايي چيست؟

در هنديکپ آسيايي از اعشار استفاده مي شود. ولي در هنديکپ اروپايي اعداد کامل به کار مي رود.

بهترين زمان استفاده از شرط هنديکپ چه زماني است؟

بهترين زمان براي شروع استفاده از شرط هنديکپ زماني است که در بازي نتوانيد گزينه هاي شرط بندي قابل صرفه اي را پيدا کنيد. ولي مي توانيد با شرط بندي هنديکپ بدون اينکه بخواهيد با اختلاف تيم ها فکر کنيد، از گزينه هاي مقرون به صرفه و سودآوري برخوردار شويد.

 

منبع: بتکارت بت کارت betcart

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem5 بازدید : 207 تاريخ : پنجشنبه 17 شهريور 1401 ساعت: 11:09

نرخ کليک (CTR) چيست؟

در بازاريابي آنلاين، نرخ کليک يا به اختصار CTR، يک شکل کليدي است که رابطه بين تعداد نمايش‌ها و تعداد کليک‌ها بر روي يک رسانه تبليغاتي يا يک لينک را توصيف مي‌کند.

 

هر چه CTR بيشتر باشد، کاربران بيشتري روي يک تبليغ يا لينک کليک مي کنند. CTR در SERP ها نقش مهمي در بهينه سازي موتورهاي جستجو دارد.

 

چه عبارتي را مي توان از CTR به دست آورد؟

 

نرخ کليک يک معيار مهم است که مي تواند براي اندازه گيري عملکرد استفاده شود. بين دو کاربرد متفاوت تمايز قائل شد

 

            CTR در بازاريابي آنلاين: نرخ کليک نشان مي دهد که چند بار بر روي يک تبليغ يا پيوند نسبت به تعداد نمايش ها کليک مي شود. اگر نرخ کليک روي يک تبليغ (نرخ کليک روي لينک خبرنامه در ايميل مارکتينگ) بالا باشد، مي توان فرض کرد که تبليغ محبوب است يا موضوع در خبرنامه جذاب است. سپس CTR بايد در رابطه با تبديل ها تنظيم شود.

 در تجارت الکترونيک، CTR به تنهايي مرتبط نيست، بايد در رابطه با سرنخ ها يا فروش هايي که يک فروشگاه از طريق صفحه فرود ايجاد مي کند، قرار گيرد.

            CTR در بهينه سازي موتورهاي جستجو: نرخ کليک روي يک قطعه در نتايج جستجو در نتايج موتورهاي جستجو مانند گوگل، بينگ يا ياهو براي سئو مرتبط است.

 هرچه CTR بيشتر باشد، احتمالاً قطعه بهينه‌سازي بهتري خواهد داشت. با اين حال، اگر بسياري از کاربران از صفحه فرود به نتايج جستجو برگردند، اين منجر به نرخ پرش بالا مي شود - مشابه CTA.

 

مقادير براي نرخ کليک بالا چيست؟

 

هيچ تعريف واحدي از آنچه که CTR متوسط ??را تشکيل مي دهد وجود ندارد. در سئو با مهدي نجاري مقادير کاملاً متفاوت است. اين تعريف يکنواخت است که تعداد نمايش ها بر تعداد کليک ها تقسيم مي شود تا CTR تعيين شود.

 

  1. نرخ کليک براي تبليغات نمايشي: CTR براي تبليغات کلاسيک در بخش نمايش حدود 0.1 درصد است. اين بدان معني است که تنها هر 1000 امين نمايش منجر به يک کليک مي شود.
  2. نرخ کليک براي تبليغات گوگل: با 0.35 درصد، نرخ کليک براي تبليغات گوگل کمي بيشتر از بنرهاي تبليغاتي کلاسيک شبکه هاي بزرگ است. دليل اين امر بدون شک اين است که Google Ads در وب سايت هاي کوچکتر و خاص نيز نمايش داده مي شود و تبليغات گوگل در درجه اول بر اساس زمينه نمايش داده مي شود. تبليغات گوگل که مبتني بر کلمات کليدي هستند و در نتايج جستجو نمايش داده مي شوند، به دليل نزديکي متني تبليغات به عبارت جستجو، مي توانند نرخ کليک بالاتري نسبت به تبليغات معمولي داشته باشند.
  3. نرخ کليک براي تبليغات فيس بوک: طبق WordStream، ميانگين نرخ کليک براي تبليغات فيس بوک 0.9 درصد است - و بنابراين به طور قابل توجهي بيشتر از تبليغات نمايش عمومي يا تبليغات گوگل است.
  4. نرخ کليک در بازاريابي ايميلي: نرخ باز شدن يا کليک در خبرنامه به ارزش هاي خاص صنعت بستگي دارد. به عنوان يک قانون کلي، نرخ باز 30 درصد و نرخ کليک 10 درصد نشان دهنده يک CTR خوب است.

 

اهميت CTR در بازاريابي آنلاين چيست؟

 

هرکسي که يک کمپين بازاريابي پولي در گوگل ادز براي کلمات کليدي خاص راه‌اندازي کند، از CTR به عنوان يک کليد مهم استفاده مي‌کند. اگر نسبت بين نمايش و کليک بالا باشد، به نظر مي‌رسد که آگهي به خوبي توسط کاربران مورد استقبال قرار مي‌گيرد و سپس قطعه به‌طور مناسب بهينه‌سازي مي‌شود.

 همين امر در مورد بازاريابي ايميلي نيز صدق مي کند: با کمک شاخص عملکرد CTR، جذابيت يک خبرنامه براي گروه هدف قابل اندازه گيري است.

 

با اين حال، CTR هميشه بايد در رابطه با نرخ تبديل مشاهده شود که مربوط به فروشگاه‌هاي آنلاين يا وب‌سايت‌هاي وابسته است.

بنابراين اگر حدود 100 کاربر براي 10000 نمايش روي تبليغ کليک کنند، نرخ کليک 1 درصد است. با اين حال، اگر تنها 2 نفر از اين 100 کاربر يک تراکنش را انجام دهند و به فروش يا سرنخ تاييد شده منجر شوند، CTR تنها 0.02 درصد است. اين مقدار بايد با هزينه هر کليک (CPC) و اهداف اعلام شده شرکت مقايسه شود.

 

اهميت CTR براي بهينه سازي موتورهاي جستجو چيست؟

 

نرخ کليک نه تنها در بازاريابي آنلاين و محتوا، بلکه براي بهينه سازي موتورهاي جستجو نيز مرتبط است. نرخ کليک يک شکل کليدي است که نشان مي دهد آيا يک نتيجه ارگانيک در مقايسه با موقعيت آن در نتايج جستجو به خوبي يا ضعيف کليک شده است.

 

با اين حال، نرخ کليک نيز بايد در اينجا در رابطه با نرخ پرش و زمان در سايت ديده شود. به عنوان مثال، اگر قطعه چيزي متفاوت از آنچه صفحه فرود مي تواند ارائه دهد، وعده دهد، بازديدکنندگان وب سايت به سرعت به نتايج جستجو برمي گردند و بنابراين از نرخ پرش بالاتر، زمان کم در سايت و در نتيجه سيگنال هاي منفي کاربر اطمينان حاصل مي کنند.

 

 

چگونه مي توان CTR را در SEO يا SEA بهينه کرد؟

 

            سئو: گزينه هايي براي بهينه سازي CTR هاي SERP شامل تغيير توضيحات متا يا يکپارچه سازي ريچ اسنيپت ها است. علاوه بر اين، دقت قطعه را مي توان با محتواي صفحه فرود تنظيم کرد.

            SEA: يک کمپين در بازاريابي آنلاين را مي توان با در نظر گرفتن CTR بهينه کرد. اگر نرخ کليک کمتر از انتظارات (استاندارد) باشد، هدف گذاري براي تبليغ را مي توان تنظيم کرد يا آگهي يا بنر را مي توان تغيير مکان داد.

 

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11240481

https://independent.academia.edu/PasteJerin79

http://edu.fudanedu.uk/user/lacyraley2/

http://fudanedu.uk/user/lacyraley2/

http://ict-edu.uk/user/lacyraley2/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=7747c430-cd70-4bd1-9980-c1f137b7727c

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=http://kabodseo.ir

http://entrance-exam.net/forum/members/lacyraley2.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:LacyRaley2

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem5 بازدید : 229 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 21:20

خبرنامه